Gå til innhold

Dere vil ikke tro det! Legen ringte hjem til meg!

Anbefalte innlegg

Nå er jeg helt satt ut her og nesten rørt over omtanken fra sykehuset.... jeg var litt småbitter fordi damen på KK lovet å ringe meg opp igjen og nå klokka litt før ti ringte telefonen! Det var legen som behandlet meg på tirsdag!

Han stillte detaljerte spørsmål, ville vite alle detaljer om blødningen... (herlighet, dette er surrealistisk..diskutere blødninger med en lege på telefonen..). Han sa at små, lyse blødninger kunne tolereres, men ikke om de ble store, mørke og om det kom klumper og sånn..

Han ba meg ringe ham direkte på kontoret mandag slik at han kunne kikke på meg innimellom. Snille legen! :-)

Fortsetter under...

Wow. Det høres jo ut som en skikkelig koselig og omsorgsfull lege du har møtt der:) Lykke til.

Du nevnte forresten i et tidligere innlegg hvor rart det er at man kan føle så mye for mennesker man aldri har møtt, men bare chatter med. Jeg er så utrolig enig. Har vært innom BiM mangfoldige ganger i dag for å se om det kommer noen (positive) nyheter fra deg, og dette kvalifiserer jo egentlig til en god nyhet:) (Samboeren min bare ler av meg, men da jeg fortalte hvorfor jeg sjekka så ofte ble han nesten litt rørt selv)

Sender mange positive tanker:)

Nå fikk jeg tårer i øynene! Så god og søt du er!

Jeg husker godt de første innleggene dine her inne også.. og man blir jo kjent her inne... Vi vet allerede ganske mye om hverandre og tenk hvor godt vi kjenner hverandre på den tiden babyene våre skal komme til verden! :-)

*kjempestor klem*

Jeg husker også mine første innleg, og om jeg ikke husker feil var du en av de første som viste omtanke:) Slikt glemmes ikke så raskt vet du:)

Vi kommer nok til å kjenne hverandre inn og ut, alle jentene her inne:)

*StOOOre klemmer att*

ååå så bra du har denne legen,jeg må bare si at jeg tenker på deg hele tiden nå om dagen å har et san inderlig sterkt ønske om helbredelse for deg,du skal vere med her til fødsel i desember.d er jeg sikker på.må se inn her ofte for å finne ut hvordan d går.dette er vel et helt supert tegn på helbredele vel.spent på mandagen nå jeg også.....nå er tiden min inne for rekreasjon og hvile=)sove...du må sove godt

Tusen takk, Katti78!

Det varmer godt med gode ord......og takk for at du tenker positivt! Jeg ønsker inderlig å henge med her inne til desember... men det er ikke lett å tenke positivt alltid.. Da er det godt at noen andre tenker positive tanker for meg!

Sov godt! :-)

*nattaklem*

Annonse

Hei :) Hanne15 har fortalt om deg, og jeg vil bare sende støtte og oppmuntring :) Holder egentlig til inne på januar-klubben, men tenkte jeg måtte innom en tur og hilse på. Du er heldig som har en så flink lege, det gjør at du selv føler deg sikrere, bekymrer deg mindre, og det er igjen veldig bra for frøet ditt!

Lykke til videre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...