Gå til innhold

HJELP VI BLIR NÅ 6 I FAMILIEN ÅSSEN BLI SKAL VI KJØPE!?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi har en Renault Espace. Er superfornøyd m den. Skikkelig gode seter, er egentlig 7seter, men vi har somregel d ene setet ute for da er d godplass til vogna:-)

Men nå blir vi 8stk (inkl min Manns 2barn fra før) så vi har kjøpt en Renault Trafic (svæææær), det er en 9-seter. Så nå skal jeg selga Espacen min.

Lykke til i jakten på bil.

Hei

Vi er 4 barn + 2 voksen + 2 hunder. Har WV Sharan - 7 seter, bruker kun 6 stk. Det er en FLOTT bil å kjøre, god plass, og bra sikkerhet + comfort. Sitter høyt og har god oversikt. Vi har vært på fjellet og den takler vinterveier perfekt.

Setene kan taes ut separat, veldig praktisk.

Vier super fronøyde!

• 1 måned senere...

Kommer jo litt ann på hvilken prisklasse en legger seg på. Vi kjøpte en VW Caravelle (kr. 95000,-) med 10 seter som vi gjør om til 8 seter. Det kostet bare kr. 550 å registrere den om fordi bilen var 11 år. Det er en Syncro (dvs. 4x4WD). Den er stor, romslig og veldig praktisk. Stort bagasjerom og god plass mellom setene. Alle setene har f.eks. armlener mellom. Store vinduer og grei kjørekomfort. Ikke akkurat som å kjøre nybil, men den er verdt pengene.

Ellers så liker vi veldig godt VW Touran, men den koster jo fort opp mot 300000,- og det passer ikke akkurat vår pengebok. Dessuten er det mye mindre bagasjeplass i den når man bruker alle 7 setene. Nesten ikke plass til en paraplytrille engang. Og den modellen vi kikket på hadde ikke 4x4wd (firehjulstrekk). Så den saken var grei!!!

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...