Gå til innhold

DET ER NÅR MANN BLIR GRAVID MANN SER HVEM SOM ER DINE VIRKELIGE VENNER!

lykkelig86

Anbefalte innlegg

det er trist men sant. så godt som ingen sitter igjen m de vennene mann hadde før graviditeten. men det er jo fint å finne ut hvem som er virkelige venner å blir. men selv om dere er triste å ensomme nå,,, når den lille kommer er dere aldri ensome å dere får nye venner igjen! å de er gode venner for de vet hva de går til å som regel har de barn selv. jeg er jo egenlig ferdig m denne siden for noen mnd siden men måtte bare inn å titte litt også ville jeg trøste litt om det hjalp det jeg skrev. husker så godt selv hvordan det var. lykke til jenter!

Fortsetter under...

me 2! Virker som om bare fordi jeg er gravid, kan jeg ikke være med på noooe sosialt liksom..det er litt kjipt, merker at jeg på en måte ble litt utestengt...jeg vet at de ikke gjør det med vilje eller for å være slem, men det blir vel fort bare sånn...får litt forskjellige interesser kanskje, eller de tror hvertfall det...at siden jeg er gravid, vil jeg kun sitte hjemme med kjæresten og vente på at babyen skal komme! men nei..håper det ikke blir sånn etter at jeg har fått babyen og da..

samme her..

selvom jeg er gravid, så kan jeg fint bli med å finne på ting! syntes det er litt dumt når alle de andre skal ut på byen eller på fester.. og INGEN ringer meg, liksom! dem gjør det nok ikke med hensikt.. men selvom jeg ikke kan drikke, så kan jeg være sosial liksom!

men (!!) jentene mine har ikke glemt meg helt da, vi går på cafe ogsånn innimellom! selvom ting ikke er helt det samme, så gidder jeg ikke å klage.. det er klart vi tenker litt annerledes for tiden!

For min del ble det bare verre etter jeg fikk baby. Da ringte de enda mer sjeldent. I tillegg er jeg alenemor så jeg har sittet mange kvelder alene i vinter ja. Jeg har noen få gode venner igjen som jeg kan telle på en hånd. Før var vi 10stk i en vennegjeng som hang sammen nesten hver dag(ikke alle sammen på en gang hele tida) å da var det alltid noen å være sammen med.

Jeg har egentlig ikke merket så mye til det enda.. Gjør stortsett som vanlig, er med ut, vi drar å griller, finner på ting liksom.. MEN jeg regner ikke med at det blir det samme etter at vesla har kommet til verden! Men det føler jeg egentlig ikke at jeg kan forvente heller.. Jeg merker på meg selv at jeg har forandret meg på de mnd her, føler at det finnes viktigere ting enn festing hver helg liksom.. Dette er et valg jeg selv har tatt og jeg angrer ikke et sekund! =) Føler jeg får mer enn jeg taper, liksom..

Annonse

Huff...Jeg var en slik venninne...Mi venninne ble gravid,jeg var travel på jobb..Vi fikk skikkelig dårlig kontakt gjennom graviditeten,fikk ikke med meg noe...Men nå er gutten 8mnd,Vi fikk kontakt for 3 mnd siden,det er så godt!=)) .Ingenting er heldivis blitt forandra.Var så godt å få sagt unnskyld å kunne starte på nytt..Jeg har fått "tante" stempel,å er kjempe stolt!!Har virkelig lært av denne hendelsen.Å kommer aldri i verden til å oppføre meg sånn en gang til..Jeg følte meg så ussel!!

Men vi er knuppiser i dag å det skal aldri forandre seg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...