Gå til innhold

Når kom kvalmen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

 

Har hørt om de som følte seg kvald bare dager etter befruktning, og om de som akutt ble kvalm i uke 20 liksom. så her variere det!

 

Når kom kvalmen hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heldigvis ikke møtt kvalmen ennå, er nå snart i uke 8.

Men det er helt individuellt. Noen er kvalme fra 1. dag og hele svangerskapet gjennom, mens noen glir greit igjennom.

Håper jeg fortsetter med sånn jeg har det nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu23 *27.11.2006*

Kvalmen kom for fullt i uke 5-6, jeg var drittkvalm..

Jeg er 11+5 idag og den ga seg i slutten av uke 10. Heldigvis... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

For meg kom også kvalmen i uke 6/7, og da kom den skikkelig!!!!!!!

Misunner dem som går gjennom svangerskapet uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos meg i slutten av 6. uke, kvalmen ble borte i 10. uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 8 og har ikke vært kvalm enda..

trodde nesten ikke det gikk an,etter å ha hørt så masse skremselshistorier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 7+1, og er overhodet ikke kvalm. Har gått gjennom to svangerskap før, og var ikke kvalm da heller, så jeg er en av de heldige som ikke merker noe til svangerskapskvalmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynt å bli kvalm nå jeg, eller...det begynte for ca en uke siden... Ikke hele tiden, men sånn innemellom....argh...enoying ass.... Men jeg skal IKKE klage... Sist var det ikke noe liv i spiren min på denne tiden i svangerskapet (6+1)...så jeg tar egentlig imot alle sånne syptomer med glede jeg....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kvalm før jeg visste at jeg var gravid. Det kom hver kveld jeg skulle legge meg og holdt på en uke. Etter det har jeg knapt nok kjent noe. Men måtte spise frokost, noe jeg aldri har gjort før. Er i uke 20 nå så jeg slipper vel å kjenne noe.

Men det er ikke bare fordeler med å slippe å være kvalm heller. Jeg la på meg 6 kilo de første tre månedene. Hadde appetitt som bare det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+3 og ble kvalm for noen dager siden, men spydde først i dag. Har ligget i senga i hele dag og ikke greid noe som helst.. Hver gang jeg har reist meg så har kvalmen kommet. Jeg stod opp for en time siden, og da kastet jeg opp i dusjen. Vel, dette er jo vanlige greier, men fysj så fælt.. God helg.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...