Gå til innhold

April: Ja, da har han reist..

Anbefalte innlegg

... til Oslo på "gravemaskinmesse", og jeg skal være alenemor helt til søndag! Reiste i dag i fem tiden og jeg synes allerede det er helt forferdelig... hehe... hatten av for alle alenemødre!!!!

Det blir ikke så grusomt da. I morgen formiddag kommer søsteren min med datteren på 13 mnd, de skal være til søndag. På lørdag kommer mamma med søsteren min på 13, som skal være her når mamma og de skal i 60 årsdag. Vips, så er helgen over og min kjære er kommet hjem igjen:-)

Ja... også lurte jeg på en ting! De skal en tur på harrytur til svinesund! Er det noe som er lurt å handle der? Noe til Mathias Emil kanskje?

Ha en trivelig helg alle sammen!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5018372-april-ja-da-har-han-reist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den messa hadde mannen min lyst på òg...Men eg ville ikkje vere med som selskap...*fnis* Er mannen din garvemaskin-arbeider-mann? Min er berre hobby gravar, men eig 2 minigravarar og ein traktorgravar....!!! (men eg får "kjeft" viss eg bruker pengar unødvendig....!!????)

Ja, han er "gravemaskin-arbeider-mann"! Men har funnet drømmejobben sin, forstå det den som kan.. hehe... Han abonerer på to forskjellige gravemaskin blad, som han leser fra blad til blad. Hvor mye er det egentlig å skrive om en gravemaskin da egentlig. De få gangene an er på data er det gravemaskin eller musikk...

Hehe... ja, gravemaskiner er livsnødvendig det... Harald drømmer om å kjøpe sin egen. Faren har en traktorgraver og en liten annen liten graveting greie! Kanskje det er en minigraver??

Jepp, min også, abonerer på minst to anleggsblader...sjølv om det altså kun er hobby... (Han er snekker på ordentleg...) Viss det ser ut som ei gravemaskin, men ikkje ei stor gravemaskin, så er det minigraver, "mini" i 1,5 tonnsklassen.... (hmmm...då kan vel eg også kalles mini...*fnis*) Trur egentleg min også kunne ha hatt graver som drømmejobb, men det er no ein ok hobby òg... (driv å "fantaserer" om gravplass-graving med minigravaren sin....ehe??!!)

Hm.. tror vi egentlig skulle på firmatur til den messa... hm.. javel ble vel ikke det da.. jeg som tenkte meg full fest i en helg sammen med maskinarbeiderne!! hehe!! det hadde nok ikke vært populært i heimen nei! hehe!!

jobber på kontoret til ett pukkverk.. skulle på en slik anleggsmesse i stedet for julebord.. da blir det julebord i stedet da! =)=)

Annonse

Eg har også vore alene i helgen.

Eg og jentene - min mann er på jobb reise til tyskland. Kjører å henter biler...

Så han er ikke hjemme før i natt - ble forsinket med 2 timer, og da blir dei for sene til ferjen og må vente på neste. Men da burde han ha tid til å handle noe kjekt til meg og barna da kanskje!!! hehe.

Men det er godt å få dem hjem igjen, men også godt å ha litt fri fra ham!?! ;)

hehe.. så sant så sant! Når tore er borte, kan jeg slappe av og se så mange jentefilmer jeg vil, meeen når natta kommer er jeg nødt å hente natalie fordi jeg er så redd... hehe.. så da hadde det vært godt å hatt tore der jah..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...