Gå til innhold

Nå er alt klart....

Anbefalte innlegg

Alle samtaler, prøversvar og annet er klart og det er bare å vente på EL! Fryktelig spennende.... Vi har gått igang med å pusse opp stua for å ha noe annet å tenke på og få tida til å gå....

Noen av dere andre som har tips for å roe utålmodige nerver å få ventetida til å gå fortere....?

Vil forresten bare si til de som lurer på hvilken gynekolog de skal gå til at Carsten Trolle på Majorstua var veldig fin. Jeg grudde meg veldig for jeg liker ikke sånne undersøkelser. Men han var rolig, hyggelig og effektiv og hadde det litt mørkt på undersøkelsrommet så det ble mer behagelig.

I tillegg var han helt fordomsfri og godt informert om Stork, to mammaer og alt dette så man slapp masse forklaringer og spørsmål og hevede øyenbryn rundt dette.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5018314-n%C3%A5-er-alt-klart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Oppussing er lurt, vi gjorde noe lignende selv, og det hjelp, men det ligger jo i luften hele tiden uansett, så man blir ikke kvitt den spenningen....

Vi har akkurat kommet hjem fra stork, å jeg kan ikke få fullrost dem nok... Følelser man ikke viste man hadde i forhold til alt dette kommer frem når man er der å alt faktisk skjer..

Nå skal vi vente etpar uker før vi vet om jenta mi er gravid.. håper veldig på det...

Lykke til dere to.. håper dere får en like flott opplevelse som oss, det unner jeg alle....

Jeg var på Stork i slutten av april. Jammen satt det ikke på første forsøk:o) Testet positivt 12 dager etter besøket. Måtte ta en test etter 15 dager og bare for å sikre at jeg ikke hadde blingset. Var rett og slett litt nervøs og utrolig lettet da det fortsatt stod det merkverdige ordet "gravid" på testen.

Håper dere er like heldige som meg :o)

Annonse

Vi venter også spent på svar :-D Var hos Stork forrige mandag, en utrolig flott opplevelse forresten! Vi skal teste om ca.1 uke (fikk anbefalt å vente til 16. dag). Ventingen er nesten ikke til å holde ut! Har begynt å tenke på neste tur allerede, vi tør ikke ta noe for gitt selv om det hadde vært utrolig å skulle klare det på første forsøk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...