Gå til innhold

Medela håndbrystpumpe....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Mannen min har akkurat kommet hjem med denne brystpumpen. Er det noen her som har erfaring med denne og kan anbefale den? Hadde tenkt til å kjøpe Avent, men den hadde de ikke..... Blir veldig glad for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytt den i en elektrisk! De koster omtrent det samme, og hvis du skal bruke den en del, er det mye enklere med elektrisk pumpe. Ikke en halvautomatisk, men en vanlig elektrisk pumpe med en av-og-på-knapp.

Skrevet

har den funker fint den=) har ikke prøvd noe annet men pumper ut 150 ml på 10 min..så jeg er fornøyd..=)

Skrevet

jeg kjøpte først håndpumpen til Medela, men byttet raskt til den elektriske. Den el funka myyyye bedre.

Skrevet

Jeg har brukt den elektriske i 6 mnd snart, og gikk nylig til innkjøp av den nye manuelle fra Medela også..... Er kjempe fornøyd med begge deler. Skulle også ha kjøpt Avent sin, men endte opp med Medela sin, da den var den eneste jeg fant i butikken (var i utlandet).

Jeg ble positivt overrasket, Medela sin er like god som Avent å bruke, faktisk litt bedre synes jeg.... dessuten mye mindre styr å vaske enn Avent og mindre deler å plukke fra hverandre.

Skrevet

jeg kjøpte medela elekrisk brystpumpe på babyshop... så fant jeg den 300 kr billigere på apoteket:) kjedelig... men jeg vil i allefall anbefale å titta på apoteket da:)

Skrevet

Har brukt den ja... veldig fornøyd.

Hvis du bare skal pumpe av og til, holder det forresten lenge med en håndpumpe.

PS: Bare husk å ha alle delene våte før du bruker den (Som alle andre håndpumper), ellers kan det bli litt vanskelig

Skrevet

Har en slik ubukt pumpe, er bare tatt ut av esken en gang men altså aldri brukt. Grunnen at jeg ikke brukte det er at jeg fikk lånt en elektrisk pumpe av en venninne, kom derfor ikke i gang med dette. Og da jeg rakk å åpne pakningen, kunne jeg ikke levere tilbake heller. Selges til 100 kr.

Interessert? send mail

[email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...