solastråler Skrevet 11. mai 2006 #1 Del Skrevet 11. mai 2006 I dag var jeg på jobb som vanlig og der kom inn en hyggelig dame som også var innom kaféen min i går. Hun ble litt skuffet over hvor været hadde endret seg fra 20C i går og bare 10C i dag. Jeg sa som sant var at det var faktisk godt og få litt kulde inn siden det blir så varmt på kjøkkenet. Ja stakker meg som er gravid og jobber i heten, det kan ikke være så godt. Jeg sa jeg var heledig og ikke merket so mye av varmen, men at kjøkkenet vårt ble veldig varmt uansett, vi snakket litt om gravidtet og så lurte hun på når det skulle skje og jeg som måtte være så spent, det måtte jo være mitt første. Jeg lo litt og sa: "nei, dette er nok ikke mitt første, jeg venter mitt tredje" Hun ble så paff at hun måtte spørre meg hvor gammel jeg er. Jeg svarte høffelig 27. Og så gikk hun. Jeg vet jeg ser ut som jeg er 20, må vise "legg" over alt. Får kanpt nok kjøpt meg vin på polet, sprit må jeg vise bevise. Av og til kunne jeg tenkt meg og sett litt eldre ut, men skal vell være glad så lenge jeg ser ung ut. Ellers har jeg det kjempe fint og håper dere andre og har det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5018030-litt-morrsomt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå