Gå til innhold

Juni: annix?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!

ja jeg er her nå... Så ikke innlegget ditt før nå jeg ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også kjøpt elk. God smak vi har!!!!

Vår står også på stua...

Har ikke kjøpt mjukbag. Kjøpte dere bagen som hører til eller? Hva kostet den i så fall. Vet ikke om vi bryr oss om det. Bor i sokkel og kan kjøre vogna rett inn på kjøkkenet eller sette den rett utenfor kjøkken/stuevindu...

Håper for din del at menstermin er riktig da..

Min menstermin er 9/6, mens ul 7/6...

Har ingen planer om å gå en dag over da selvsagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Vi bor i 1. etasje så vi har heller ingen problemer med trapper eller andre hidere. Mne vi snakket med en vennepar som har samme vogna, og de sa det ble veldig tungt etterhvert å bære bagen hvis man skal ha med seg den på besøk til folk for at småen skal sove i den eller noe. Vi var i Sverige i påsken og kom over den mykbagen som passa perfekt til vogna og kostet 299,- så vi bare slo til vi, og kjøpte den. Vet jo ikke om det er nødvendig enda, har jo aldri gjort dette her før!

 

Hvor skal du føde da? Det er ikke lenge igjen nå altså! Jeg begynner å kjenne nervene litt. Er ikke redd for fødselen, men bare spent på vårt nye liv liksom.. I helgen var vi på Rudo i Oslo og kjøpte oss stellebord, så nå ha vi faktisk det meste vi trenger i hus. Det er litt deilig å vite. Har til og med kjøpt litt kluter og bleier. Så nå kan han bare komme!

 

Håper ikke vi må gå over nei, det hadde vært best å føde på termin eller før! (ikke altfor tidlig selvfølgelig) Begynner å få mye vann i kroppen og føle meg ganske oppblåst. Har også begynt å være så trøtt igjen. Uff og uff, gleder meg til det er slutt på en måte, men kommer sikkert til å savne å være gravid og. Spark og sånn.. ;-)

 

lykke til videre, vi snakkes!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...