Gå til innhold

Noen med barn fra før her???


vinterbarn ;O)

Anbefalte innlegg

Jeg har 2 jenter fra før og venter nå da nr. 3 ;O)

Er bare at jeg er helt sjokka over magen... er 5 uker og noen dager på vei.. og har fått mage alt!!! Jeg har normalt vanlig flat mage.. men ikke nå gett... er 4 år siden sist jeg var gravid....

Er det flere som meg her inne??? Blir helt bekymra jeg nå.. hehe.. Tenker på hvor deilig jeg skal bli utover sommeren med denne farten. .hehe.. Veit jo at det stopper opp da.. takk og lov for det ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg har er sønn på 2 1/2 år! En kjempesøt liten rakker. Jeg er bare 7 uker på vei, og har fått liten kul nederst. Brystene har også poppet ut (har ikk hatt noe særlig før;) ) Jeg tror den kommer mye fortere med svangerskap nr to og tre... Kanskje du har to innabords?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har en sønn på 2,5 år:) Ingen mage her ennå. Sist fikk jeg ikke mage før mellom uke 20 og 25, så jeg satser på det blir sånn denne gangen også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja!!! det hadde jo bare vært toppen... skal bare ha den aller siste brikken i livet.. også kommer det 2... da hadde jeg blitt litt letter sjokka tror jeg ;O) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en gutt på litt over 2 år...

Han er super hærlig...vi gleder oss til nr 2 kommer...er bare 7+6 da...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr to :) Har en datter på 3 1/2 fra før. Er 6+2 og er spent på når magen kommer denne gangen! Føler meg som en hval men har gått ned en kilo.. tror det er fordi jeg er stappmett hele tiden! Klarer nessen ikke spise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...