idamortil2 Skrevet 11. mai 2006 #1 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg fikk vite i dag at jeg har streptokokk b infeksjon. Legen skrev på et ark at jeg hadde en rik vekst av dette. I mitt forrige svangerskap fødte jeg en måned før termin. Det startet med premature rier også vannavgang. Jeg vet ikke om jeg hadde noe infeksjon da, men det kan jo godt være. Så er det jo mye man lurer på når man får vite at det feiler en noe. Så vidt jeg har forstått kan man behandle infeksjonen med antibiotika (jeg har fått dalacin 2% vaginal krem), men at det som regel kommer en ny infeksjon tilbake ganske raskt. Er dette vanlig?? Har og lest at det er vanlig å føde til uke 32. Noen som har noe peiling på om dette stemmer? Har lest det flere steder. Legen sa at jeg burde avstå fra samleie. Mente hun resten av svangerskapet eller bare nå, mens jeg tar pencilinen? Hvorfor kan jeg ikke ha sex? Kan jeg ha sex med kondom?? Håper det er noen som vil eller kan svare meg.... En smule bekymret ble vi.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5017683-streptokokk-b-infeksjon-noen-med-erfaringer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå