Gå til innhold

Uff, dette er ikke noe moro...:(

Anbefalte innlegg

Var hos legen i dag igjen på grunn av ryggsmerter og masse kynnere som begynte å bli vonde...:( Har hatt dette i en uke...

Føler så sterkt på meg at noe er galt...!!

Og han lille i magen blir helt vill av at jeg er så lei meg...

Skal på sykehuset i morra for å få sjekket dette... Har på følelsen at det ikke kommer til å gå bra...

Har spontanabortert en gang før, da var jeg bare i uke 8, nå er jeg allerede i uke 21!!! Men fortsatt alt for tidlig til å føde...:(

Snufs, snufs...

Beklager at dette ble et så trist innlegg men følte for å prate om det...

Håper at alle her inne har det bedre enn jeg har det akkurat nå!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5017329-uff-dette-er-ikke-noe-moro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

forsøk å holde humøret oppe... tenk på placebo-effekten...

Det er da også svært liten sjanse for at noe skal gå galt i uke 21! Det er noe helt annet enn i uke 8. Jeg har også hatt en tidlig sa rett før denne graviditeten. på lørdag er jeg 24 fullgåtte uker på vei...

Dette skal gå bra for både deg og meg nå når vi har kommet så langt!! Du er jo halvveis jente! Og snart om bare et par uker til... vil lille vennen i magen til og med være levedyktig utenfor livmoren skulle uhellet være ute!

Trøsteklem,

Uff dette høres ikke greit ut! Krysser fingrene for at det ikke er noe mer enn bare vonde kynnere! En venninne av meg var faktisk sykemeldt i begge sine svangerskap pga kynnere som var så vonde at hun ikke klarte å jobbe, men hun har to friske,fine barn i dag:)

Lykke til i morgen, vi tenker på dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...