Gå til innhold

huff.. hvordan skal dette gå..

Anbefalte innlegg

junior(1 1/2 år) har starta i bhg og sover ikke den vanlige duppen(2timer) der..så når vi henter han så er han såååå trøtt/sliten/sur.. har skrevet inn før her ang han og duppinga i bhg og ble litt som jeg trodde at det går dålig.han vant sove senga si og der sover han i vogn..dvs noen dager sover han litt(30-60 min) andre ikke noe som helst.. håper virkelig dette bare er tilvenning og at han skjønner det med duppinga i vogn etterhvert.. hvis ikke kommer jeg til å bli smårar.. grue meg til å hente han på bhg.. og det har jeg ikke lyst til.. huff. stakkar meg innlegg dette.. er vel egentlig han det er synd på men..

flere som har opplevde dette med unger og dupping i bhg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5017315-huff-hvordan-skal-dette-g%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei: )

Har de ikke sender til barna da ?? Trodde de fleste bgh hadde det, men det går nok seg til skal du se. Snuppa mi nekter å sove i vognen sin så lenge den står i ro, men prøver som bare det å venne henne til det før hun skal starte i bhg`en til høsten. Det ordner seg nok skal du se.

Lykke til

Jeg opplevde ikke helt det samme, men luren til Snuppa ble på feil tidspunkt ift sånn som hun var vant til hjemmefra. Så hun ble fryktelig trøtt og sovnet ved matbordet noen ganger også. Heldigvis gikk det seg til etterhvert, og nå sover hun som en stein når vogna står stille, og til samme tid som de andre. Så det ordner seg nok med tida, når han blir vant til det! Men det er selvfølgelig kjedelig når det står på. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...