Gå til innhold

Sjanse i % ved fryseforsøk - noen erfarne?

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Om alt går etter planen, så skal vi ha vårt første fryseforsøk uke21/22.

Noen som kjenner til denne delen av dette "gamet"?

Sjansene er vel litt mindre - eller er det egentlig det?

Tenker på om tiningen går bra, så skulle det vel være stor sett det samme kanskje? Positive tanker :-)

Jeg går ikke og skalikke gå på noe og om eggene overlever, vil de bli satt rett inn i normal syklus. Trenger vel kun en UL, en haug med EL tester og muligens en EL sprøyte.

Crinone etterpå også muligens? Æsj, det klisset der :-(

Anyway.... Fint om dere vil dele noen ord med meg akkurat om denne biten her - negativt som positivt.

Kan vel nesten aldri få for mye informasjon om dette :-)

På forhånd takk!

Klemmer

Fortsetter under...

hei!

jeg har vært igjennom 2 fryseforsøk. det ene forsøket gikk ikke,men det siste klaffet det på. det er ca 30% sjanse pr "vanlig" forsøk, og 25% på fryseforsøk. på st.olav bruker de progrestan kapsler på fryseforsøk, da de inneholder mer progresteon enn crinone. men på mitt siste fryseforsøk (da det klaffet) fikk jeg crinone p.g.a. at sykehusapoteket var tom for progrestan kapsler. tror det er hipp som happ hva man bruker etter innsett. vil det sitte, så sitter det uansett hva man går på tror jeg. lykke til ihertfall. en spennende tid du har forran deg!

Jeg begynte på Progynova tabletter3 ganger daglig dagen etter heg fikk mensen. Brukte vel dette i ca. 2 uker, før ultralyd, da det ble sjekket om det hadde dannet seg en brukende slimhinne. Noen dager etter ble eggene satt inn. 3 dager i forkant brukes crinone eller progestan kapsler. Disse brukes fram til graviditetstest/ blodprøve sammen med progynova tabletter. På mandag fikk jeg positiv test, og skal derfor bruke de samme medisinene i 4 uker til. Progynova 2 ganger daglig. Hadde foresten ingen bivirkninger med medisnene på frysforsøket, og vil kalle det en drøm i forhold til vanlig ivf. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...