Gå til innhold

et lite spørsmål????


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:)

Har en liten ting jeg lurer på, det er sikkert noen som har spurt før. Men jeg prøver meg...

Jeg er 5 uker på vei, har begynt å få en del utflod, det varierer fra bitte litt, til ganske mye. Utfloden er mørk gul på fargen (sorry detaljene), den lukter ikke noe spesielt, men noen ganger kan det svi litt når jeg er på toalettet. Kan det være begynnelsen på en urinveisinfeksjon eller???

 

Takker så mye for svar om noen gidder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange får problemer med sopp i underlivet under svangerskapet, så det kan kanskje være det. Tror du fint kan bruke f.eks. Canesten selv om du er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan nok være urinveisinfeksjon. Jeg har aldri hatt uvi før nå, og da fikk jeg en slags gul utflod. Dette var visst vanlig, sjekk deg for uvi er mitt råd. Så slipper du å bli verre.. Har gått på en pencillin kur, men tror den har kommet tilbake...så må vel kanksje på enda en kur... ikke gøy:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.det kan være et tegn på urinveisinfeksjon(uvi).i og med at det svir.men med veldig mørk farge kan det være at du faktisk ikke drikker nok væske.prøv å drikke mye vann i løpet av dagen.det kan hjelpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...