Gå til innhold

Innbilning...


Ninna

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg har den siste uka av og til hatt litt rosa utflod, ringte legen idag, men fikk beskjed om at dette var VELDIG vanlig.

Klarer likevel ikke å slå meg til ro med dette og kjenner "vondt" hele tiden i magen. Jeg går hele tiden og tenker på det, men mest sannsynlig sitter alt i hodet.

Lurer på om det er flere "hypokondere" her, som føler det likedan? (Håper ingen føler seg støtt av innlegget mitt, det er ikke meningen)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

 

Jada, er her.......... :-) Har hatt litt rosa utflod i dag og ringte legen min. Gråt og bar meg. Han er fantastisk da. Pratet om mormunn og andre ting som gikk inn det ene øret og ut det andre... Fikk med meg at det mest sannsynlig er helt normalt!! Har ingen spesielle smerter heller. Dette var rundt 1500 tiden i dag. Har ikke vært noe mer etter det. 3. gangen det skjer meg i løpet av svangerskapet. Er 10 + 1 i dag.

 

Fryktelig slitsomt............ Men det går nok bra med oss begge!!! :-)))

 

Hater å være så nervøs.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad for at du svarer at jeg blir helt på gråten!

Jeg blir veldig beroliget når det er flere i samme båt og at din lege også sa at dette var normalt.

Er 10+3 jeg da.

 

Krysser fingrene for at det skal gå bra med oss. :)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er 8+0 idag. For et par dager siden hadde jeg rosa utflod, og dagen etterpå blødde det knallrødt. Dro på ultra lyd, og det første han sa når han så "inn" var, at: ikke rart du blør! blir overrasket om det ikke er liv her inne"

Livmor munnen og området rundt er veldig skjørt under graviditet, og det skal ikke mer enn en nys til før det utløser en blødning. Med meg var et iallefall hjerteslag å finne.

Så sant du ikke får en megakraftig blødning med klumper i, så tror jeg du kan ta det ganske med ro:)

Håper dette var til trøst.

Klem fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette var en fin trøst :)

For hvis jeg skal være helt ærlig, så kommer gjerne den rosa utfloden etter at jeg har vært på do og "tatt" i eller hvis jeg promper....(beklager ærligheten....) :)

 

Tusen takk for hjelpen til å roe nervene litt!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si at jeg ble henvist rett til ul når jeg i forrige svangerskap hadde rosa utflod. Min kom kun når jeg hadde vært på do..

Fikk komme rett til fastlegen samme dag som jeg ringte (hadde hatt det noen dager da) og han gjorde et forsøk på å finne hjertelyd selv om det var veldig tidlig. Da han ikke fant den ringte han med en gang og bestilte ul til meg slik at jeg fikk komme inn samme dag.

Han syns ikke jeg skulle gå rundt og være bekymret. Desverre var det ikke noe liv når jeg kom på ul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Nå ble jeg sinnsykt stressa her!!

Jeg skal til kontroll først på mandag.....Jeg får se hvordan det utvikler seg i helga, er jo uansett ikke så mye legen kan gjøre hvis det først skjer.

 

Men ble veldig urolig igjen........:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...