Gå til innhold

Nei fy søren...nå ble jeg mektig skuffa her asså........

Anbefalte innlegg

Jeg har en duo vogn, og nettopp bytta fra bag til sportsvogn.

Det er lenge siden jeg pakket bort voksiposen.

Men nå har jeg sett at det er litt trasig med bare dyne i sportsvogna...spesielt i fot-enden av vogna...det blir lissom så åpent.

Så kom jeg på en lur ting....jeg har jo voksi-sommerdyne.

Og den skulle det jo være plass til å kutte opp å ha selene igjennom.

Hurra tenkte jeg.

Yeah, rigth.....

For i sportsvogna er det jo vanlig 5-pungtssele.......

Sånn over skuldere, ut ved hoften og mellom beina.

Men det var da ikke 5 plasser til å snitte opp voksiposen.....bare 3.........

Men pokker da....jeg som regnet med at jeg skulle kunne bruke voksi-vinterposen i en kanskje to vintre i sportsvogna....går jo ikke an det når det ikke går an å bruke seler der.............

Er det slik i deres voksipose?

Hva pokker gjør jeg nå da?

Poster dette på 2-3 år og 1-2 år også jeg...for de har vel brukt voksiposen i vportsvogndelen på vinteren.....

Nå ble jeg suuuuuuuuuur

Fortsetter under...

Knøttet:

Var det spydig ment?

" dersom du er avhengig av å binde fast barnet ditt "

Hvis det var spydig så er det tåpelig av deg å komme med den komentaren.

Og dersom det ikke var spydig,

så jo da, jeg SKAL kjøpe vanlige seler.

Jeg tenker jo sikkerhet. Plutselig så ramler ungen ut av sportsvogna......det er en unødvendig ulykke, den er forebyggings-bar!!

Vi kjøpte vanlig sele og tredde den igjennom de to hulla i sidene på voksiposen. Fungerer helt fint. Jeg er helt avhengig av å "binde fast" barnet mitt. Hun sover ute på trappa i vogn om dagen, og hadde hun ikke hatt sele ville hun ha klatret ut av vogna når hun våknet. Har på babysitter, men rekker jo ikke ut på sekundet!

Annonse

Jeg lurte på det samme selv da jeg skulle bruke voksiposen rett i sportsvogna i våres. Fant ut at det går. De tre hullene som er i posen bruker du til stroppen mellom beina og de som er på sidene. De som kommer ovenfra og skal være over skuldrene til babyen, tar du bare over posen, altså ikke gjennom noen hull. Vet ikke om du forsto det, men det fungerte fint på vogna mi med 5 punktssele (Mistral).

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...