Gå til innhold

Juni: Magen har sunket. Kan det bety at ting nærmer seg? Har deres mager sunket?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min har også sunket! Alle bukser ruller ned og alle topper ruller opp;-) Helt håpløst å kle seg for tiden..

 

Jeg tror det kanskje betyr at han holder på eller har festet seg. Skal til legen i morgen og få vite mer!

 

Uansett, det nærmer seg jo! Jeg har 5 uker til termin i dag. var på journalskriving før i dag. Det er helt sykt at det er så kort til vi skal bli foreldre. Tiden har jammen gått fort! Var å kjøpte sengetøy, madrass og dyne i dag. Nå mangler vi bare stellebord, og litt kluter og sånt. Gøy!

 

Blir spennende å høre hvordan det går med deg og dere andre junimammaer. Ikke lenge til vi begynner å klekke nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var til jordmora på mandag og da var han ikke festa, men lå iallefall riktig. Bare siden da har magen sunket betraktelig! tjoho..

 

Har 27 dager igjen, og det er helt rart at tiden faktisk er inne snart.

Har det meste klart ja, fikk vogn i går. Den står på kjøkkenet og ser så bra ut at!!

 

Blir spennende og høre hvordan det går med alle ja. Hvor skal du føde og vet du hva det blir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magen har sunket mye å det begynner å bli tungt nederst i magen!!

Hodet har festet seg her!!

 

Men er usikker på om det er noen tegn på at noe er i ferd med å skje!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Legen sa i går at han (vi skal få juni-gutt vi og!) ligger fortsatt med hodet ned og sitter nesten helt fast. Det betyr at han har ligget med hodet ned i to mnd og det er liten sjanse for at han snur seg nå. Bra!!

 

Vi har kjøpt vogna i Elk (brun og sort).. Veldig kul! Vår står i stua (klarer ikke sette den bort) og ser så tøff ut at! Gleder meg til å bruke den! Har dere kjøpt softbag? Den er jo ganske tung.Vi har kjøpt softbag til å ha inni den store bagen. Tror det blir lettere å bære pjokken rundt da. Du kan se på bildene mine hvis du vil:

http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/411803

 

Jeg skal føde på Bærum Sykehus (eller Asker og Bærum heter det vel) en eller annen gang rundt 17. juni. Håper det blir før! Har begynt å glede meg veldig, har 35 dager igjen i dag til UL.termin 17. juni, men både jeg og legen min holder en liten knapp på mensen-terminen min som er 11. juni...

 

 

Vi snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her ligger lillegutt muligens på tvers... så har fortsatt magen godt oppi ribbeina og kan fortsatt brukes som tekoppholder....uæhhh håper på snarlig endring! 40 dager igjen idag - så endelig høygravid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...