Anonym bruker Skrevet 11. mai 2006 #1 Skrevet 11. mai 2006 Noe som vet om det finnes ammebh i 75/80 A? Virker ikke som vi småbrystede regnes som ammende. jeg synes nesten det er vemmelig å oppgi str. til butikkansatte, da det minste jeg finner er 75 B. Gikk jo opp fra a til c da melken kom, men nå er de mindre igjen. Men jeg vil jo fortsatt amme!!! Ikke gøy å dra fram puppen når bh en er altfor stor. Finner jo ikke engang 70 B i ammebh, det kunne jo alltids gått.. Uff.. Noen flere med samme problem, eller er det bare meg som er småbrystet til å være ammende?
2prinsesser <3 Skrevet 11. mai 2006 #2 Skrevet 11. mai 2006 har akkurat samme problem å jeg kjøpte bare vanlige bh'er m tynt stoff. prøv.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 12. mai 2006 #3 Skrevet 12. mai 2006 Et lite tips kan være og kjøpe seg stroppløse bher da kan du jo bare hekte av stroppen når du skal amme, men jeg mener da at H&M skal ha amme bher i strls 75a og slikt, jeg prøvde finne frem den første amme bhen jeg kjøpte (uten hell) for om jeg ikke husker kjempe feil så var den i strlse 75b og det var mindre strlser der også... Sparkjøp har hvertfall ammebher i strlse 75b, men det var det minste :S Men jeg er nesten heltsikker på at H&M har amme bher i mindre strlser en 75b...
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #4 Skrevet 12. mai 2006 takk for svar! :-) Har vært i alle butikker snart, ingen tegn til mindre enn 75b... hvorfor finnes ikke 70b da??? veldig frustrerende.. Lurt på å bruke vanlig bh ja, men ifølge jordmor er visst ikke det helt bra. men bedre å føle seg vel, enn å kvie seg for undertøyet... rart hvor mye det har å si for selvfølelsen egentlig!!!!
Gjest Skrevet 12. mai 2006 #5 Skrevet 12. mai 2006 Babycomfort har her tror jeg. Jeg sliter med det motsatte og de sa der at de hadde fra toppen te bunnen:) Eller kunne hvertfall få tak i. Har du prøvd på de baby butikkene? Men hvrofor er det ikke lurt å nruke vanlig bh?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå