Anonym bruker Skrevet 11. mai 2006 #1 Skrevet 11. mai 2006 Har en gutt som heter Sondre fra før og nå får jeg en gutt til:)Trenger navnforslag:)?Vi har tenkt på Sebastian,Emil og Marius..
yr<3 med 2 gutter! Skrevet 11. mai 2006 #2 Skrevet 11. mai 2006 Sondre er flott, og det har jo en viss norrøn "schwung" over seg. Spørsmålet er da om dere vil fortsette i den gata eller.. I såfall er det jo maaaange flotte navn å velge i (men, akk, så vanskelig); Sverre, Sigurd, Trym.. Vet selv hvor vanskelig det er, vi vet ikke kjønn heller. Har allefall klart å enes om noen, så får vi vente å se; kjønn og person. Lykke til!!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 11. mai 2006 #5 Skrevet 11. mai 2006 Emil liker jeg og.. og Torje .. Alexander ..Odin? Tord
Murmeline Skrevet 11. mai 2006 #6 Skrevet 11. mai 2006 Sondre og Sebastian Sondre og Simen Sondre og Sander Tok meg friheten til å foreslå de første navnene som slo meg jeg:)
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 11. mai 2006 #7 Skrevet 11. mai 2006 Eldstemann hos oss hadde to fantasivenner som het Sondre og Mikkel! De navnene klinger derfor fint i mine ører:-) Av de tre alternativene dine syns jeg Marius er finest! Nydelig navn!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå