Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

på at vi får jente..hun viste oss kjønnslepper,og sa at sånn som babyen lå,så skulle hun sett da om d var en gutt..Så hun sa d blir en jente.Så leser jeg masse her om de som d har blitt sagt til at de skal få jente,også blir d gutt..Jeg som vil kjøpe rosa babyklær..tør jo ikke d nå!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet hvordan du har det. vi fikk også beskjed om at det mest sannsynlig blir en liten jente, men alle sier at jeg har guttemage.. så begynner å tvile.. men,får vel bare ha tålmodighet og vente å se =)

Skrevet

Hvis man ser at det er en gutt så sier folk at de så en tydelig tut... men ser man også streker da? Hvis man helt tydelig ser tre streker... kan man da se feil?

Skrevet

Man kan ikke bedømme kjønn etter mageformen. Vi er tre som er gravide, alle med gutter, med bare et par ukers mellomrom. Vi ser alle forskjellige ut og har utviklet oss forskjellig. Hadde stolt mer på jordmor, for å si det sånn....

Skrevet

Vi har fått beskjed om jente av både jordmor og lege på to forskjellige UL'er og kjoler er handlet inn... så nå er det bare slik det må bli... ;-)

Skrevet

Vet så mange som har fått kontrabeskjed... Spådd gutt to stk i nermeste omgagskrets men ut kom jentene:))

Tør ikke satse på det så vi får vel vente til fødselen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...