Anonym bruker Skrevet 11. mai 2006 #1 Skrevet 11. mai 2006 Er det andre enn meg som synes de har stor klitoris ( sammenlignet med de snerten bertene i div blader og filmer.. Synes den ser ut som en liten mini-penis... Blitt mye større etter jeg ble gravid pga blodmengde og sveller opp og sånn, men er relativt stor til vanlig. Kan det ha noe med at jeg alltid har hatt sterk sexdrift å gjøre..?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2006 #2 Skrevet 11. mai 2006 Ja det har jeg også fått. Lurte litt på det selv:)
vims-74 Skrevet 11. mai 2006 #3 Skrevet 11. mai 2006 Har muligens noe med svangerskap å gjøre, at den kan endre seg, men ellers så er vi jo alle forskjellig skapt, de "snertne bertene" i div blader og filmer er nok de som er mest A4, mens virkeligheten er at damer kan være svært forskjellig, så om du ikke hemmes av det, så synes jeg ikke du skal tenke så mye på det
Alba44 Skrevet 11. mai 2006 #4 Skrevet 11. mai 2006 Vi ser alle ulike ut- og jammen er det bra! Ikke tenk på de bertene...de lever jo av å vise seg frem. Det viktgste er å være glad i den kroppen man lever i.Ikke sant??
Tiziano Skrevet 12. mai 2006 #5 Skrevet 12. mai 2006 Som mann kan jeg informere om at de fleste menn jeg kjenner blir ekstra opphisset av en stor klit, og ikke minst å slikke på en.... Ikke noe å være flau over - vært stolt i stedet!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #6 Skrevet 12. mai 2006 Takk for svar Hehe, nei det er ikke noe som hemmer meg i hverdagen akkurat - nesten tvert i mot... Men en blir jo litt usikker da når en sammenligner seg med glansbilder ( som kanskje både er retusjert og opererert for å passe skjønnhetsidealet ), for vi jenter har jo ikke samme mulighet som gutta til å "sammenligne i dusjen" - if you know what i mean. Men er som sagt blitt mer oppsvulmet etter jeg ble gravid, går rundt og er sånn småkåt hele tiden, så det er nok en sammenheng der ja!
ryddemani Skrevet 31. mai 2006 #7 Skrevet 31. mai 2006 Med stor klitoris, mener dere store indre kjønnslepper da? Der har jeg og synes musa mi er skikkelig stygg, overhode ikke slik på på film. Men hemmer meg ikke på noe vis
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #8 Skrevet 31. mai 2006 Tror mange har frodi\ommer mot musa si.. Og smaken er jo ganske forskjellig fra person til person.. Jeg som mann, syns d ikke er akkurat stygt med ei mus ;p men, er mindre pent hvis en spriker og viser langt inni. Ser d er litt populært, men heller få se ei vanlig mus ;p [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå