cathrine&jonas:) Skrevet 11. mai 2006 #1 Del Skrevet 11. mai 2006 hei alle.. altså nå er jeg helt ny på detta, vi har ikke prøvd å bli gravide mere enn i 3 uker vi før ting satt, og det lille barnet mitt vokser og gror inne i magen min:) men det jeg lurer på er: hva betyr alle de forkortelsene dere bruker?? som ik, ikm, pp, osv... hihi... goklem cath Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjatjo Skrevet 11. mai 2006 #2 Del Skrevet 11. mai 2006 IKM = ikke kommende mens....altså den dagen du skulle hatt mens. PP = hvor mange prøveperioder du har forsøkt å bli gravid. IK= ikke sikker på den. Jeg vet det finnes en forklaring på alle forkortelsene et sted, men jeg husker ikke hvor. Kanskje noen andre vet =0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjatjo Skrevet 11. mai 2006 #3 Del Skrevet 11. mai 2006 eh...IK betyr ikke "ikke sikker på den". Bare jeg som ikke vet hva det er forkortelse for.....tilfelle du ikke skjønte det =0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå