Gå til innhold

Symptomer som forsvinner


Tyren73

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har hatt ømme og oppsvulmende bryster og hyppig vannlating. Så i går hadde jeg mensliknende smerter. I dag er alle symptomer borte! Er i 4 uke, og har ikke hatt noen blødninger. Flere som har følt seg litt gravide og så plustelig ikke gjør det lengre? Noen grunn til bekymring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke du skal bekymre deg for at det er noe som er gale.

 

Slik var det for meg og, brystene var rett og slett oppsvulma og merkelige noen dager, og så synes jeg at det gikk over.

 

Samme med menssmertene, de kom og gikk de og..

 

For en drøy uke siden var jeg på ul og så et sprell levende forster ( 12+1) Så mest sansynlig går det BRA!

 

Nå har jeg mindre symptom enn noen gang før..! Skal sikkert bare være glad for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som meg! Jeg merket at jeg var gravid nettopp pga at jeg var småkvalm, ekstra spreng i bryster (såre vorter), oppblåst og magesmerter! Testet postivit for over en uke siden, nærmer meg uke 6 - og jeg kjenner meg bedre. Trøtt på kvelden, litt ømme pupper innimellom - men ikke sånn som i starten.

 

Er også redd for at det ikke er noe likevel ... men har lest at mange føler seg ekstra dårlige rundt IKM - så kommer det mer etterhvert.

 

Noen med erfaring??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Symptomer kommer og går....

Jeg merket ikke mye før i uke 7 - nå har jeg fått kvalme og vondt i ryggen....

Så lenge du ikke har sterke magesmerter og blødninger så kan du ta det helt med ro og slappe av...

Tror at dem fleste merker mer fra uke 6 til rundt uke 12.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...