Gå til innhold

Oktober: UL i dag: Klarte ikke å holde oss!


Pusemamma11.10.06

Anbefalte innlegg

Vi spurte om kjønn allikevel og vi får gutt!!! Hadde ikke tenkt å spørre, men gjorde det allikevel av praktiske årsaker. Ehh! He he!

Har en gutt på 6 og en jente på 4 fra før. Tenkte det var greit å slippe å finne frem jente klærne hvis det var gutt og omvendt...Skal bli koselig å komme hjem og fortelle dem at et blir en lillebror!

Terminen ble flyttet fra 08.okt til 11okt.

Etterpå bar det rett på shopping! Kjøpte lyseblå body og lue og en deilig lyseblå strikkejakke.

Det er like utrolig hver gang, selv om en har opplevd det to ganger før!!

 

Fikk bilder der tisseluren viste også! Hihi!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det er virkelig flotte greier! Vi var i går. Vi spurte ikke etter kjønnet. Det har vi gjort de andre gangene så dette blir en overraskelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig, har selv vært på UL i dag og fått flyttet termin fra den 8. til den 11. Det var litt morsomt syns jeg :o)

 

Vi far jente da :o) Har og ei jente og en gutt fra før på snart tre og snart to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ajas!

Oj, dine barn var tette i alder! De får nok stor glede av hverandre.

Hadde normalt sett blitt litt skuffet om jeg hadde fått utsatt termin, men denne gang bygger vi hus og trenger all den tid vi kan få så vi kan bli ferdig i tide! hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gutt! Vi har også vært på UL i dag, og får også en liten gutt, har jente fra før:) Termin 10.10:)

 

En veldig kjekk opplevelse å se den lille danse omkring der inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldige alle dere er. Vi venter nr.2, og vi fikk ikke vite kjønnet noen av gangene...synes det er urettferldig at "alle" får vite det, men ikke oss...Buhu... men vi har spenningen da. Har en flott datter på 2 år, så vi gleder oss til å se om det blir en lillebror eller lillesøster hun får .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

Det blir nok litt hektisk i heimen til å begynne med, men heldigvis har de to eldste veldig mye glede av hverandre. Har parkplass til begge to, så jeg vil jo få litt avlastning da :o)

Ble litt skuffet over at de flyttet termin, men det var heldigvis bare tre dager. Hus bygging ja! Da tror jeg så gjerne en trenger masser av tid, der er det jo masse som må ordnes. Håper du er i fin form da og at du vil være frisk og rask hele svangerskapet.

 

Lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...