Lea76 Skrevet 11. mai 2006 #1 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei alle sammen! Jeg er nykommer på sidene her. Har riktignok "tjuvlest" en stund, spesielt på sliternes forum, men også lest mye her på PCOS-debatten den siste uka. Kort om meg: Har prøvd å bli gravid i over 3 år. Søke hjelp rundt juletider og var forrige uke inne til videre utredning. Fikk da diagnosen PCOS pga veldig mange cyster på begge eggstokkene, forhøyet testosteronnivå og tidvis noe uregelmessig mens. Håper og tror at dette er grunnen til at vi har slitt en stund. Har nå begynt på Metformin, samt at jeg skal begynne på Pergo neste syklus. Jeg vil egentlig bare takke for all info om diagnosen og behandlingsopplegg som dere har skrevet om på denne debatt-siden!!! Har lest veldig mye av det dere har skrevet og sjekket mange av linkene dere har tipset om. Har lært utrolig mye om en diagnose jeg egentlig ikke hadde hørt noe særlig om før og knapt visste eksisterte. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5015795-nydiagnostisert-med-pcos/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kreps74 Skrevet 12. mai 2006 #2 Del Skrevet 12. mai 2006 Hei Velkommen! Jeg har ikke vært blandt de mest aktive innleggerene her, men har vært mye til og fra, og har også lest mye av tipsene som har vært skrevet om. Disse sidene var årsaken til at jeg visste litt om pcos når legen ga meg diagnosen. Det er helt topp og utveksle erfaringer her med andre i lignende situasjoner. Jeg fikk diagnosen for 1 år siden ca, men begynte først på metformin nå for ca. 5 uker siden. I dag fikk jeg mensen igjen!! Det er en sjeldenhet hos meg så veldig oppløftende! Så får håpe det er en begynnelse på en litt mer stabil syklus. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5015795-nydiagnostisert-med-pcos/#findComment-5022297 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå