Gå til innhold

Mai: ER driiiiiiit Leiiiii av all venttingen!!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisann..

har også termin 18.mai og har ikke vært lei før nå..var på kontroll i dag og ungen er sikkert over 4 kg og jeg har så vondt i magen....håper for gudsskyld at den kommer til helgen..

har en gutt fra før på to og et halvt år og han var 3200 da han ble født og ble født en uke før.og nå blir jeg leiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!11

hei

jeg har termin 20.mai jeg kan ikke skjønne at dere er lei, hva er dere lei av??? jeg har lest at det er +\- 14 dager :P dvs at vi har 3 uker igjen ;)

det enste jeg like ikke d er kynnere borsett fra d så glede meg til babyen kommer.Dere bør ikke være hjemme helle tiden, da blir vente tiden leger.

TENK POSTIVVVVVVVVV ;) den kommer når den er moden :)

Jeg har så mye vann i kroppen og er så enormt tung... Orker derfor ikke å gjøre så mye nå. Det er grunnen til at jeg er lei... Men jeg er innstilt på at ungen godt kan komme 14 dager etter termin. Blir ungen født før det, får jeg ta det som en bonus!

hvis dere er lei, så burde ihvertfall JEG være lei!!! :P

jeg er -1 dag over termin jeg=( =( =( snufs..

..så jeg er virkelig drittlei jeg!!!

har en god del kynnere, og det presser veldig nedover.. til tider svake mens smerter, men neida.. ingenting skjer=( =( så deprimerende!!!!

..og jeg har også masse vann i kroppen!!!

jeg vil ha ho ut nå!!!!!!!!!

(..håper virkelig noe skjer snart....)

Venter andremann, og med førstemann hadde jeg bare litt bekkenløsning og det var ikke noe stress og ingenting og bli lei av. Men nå når jeg har mye vondt,lite søvn og er dritsliten så er jeg også dritlei. Ikke noe kjekt å lure på hver gang jeg reiser meg om jeg kommer til å bli svimmel av smerte igjen, og det å reise seg tar forresten 5-6min. Kan ikke gå oppreist for da strekker det i lysken/underlivet...

Derfor er jeg dritlei....

Annonse

Jeg er lei!!! snart 2 dager på overtid og det er bare såååååå forferdelig kjedelig å gå å vente og vente og vente, selv om jeg vet at det fleste går over første gang....har ingen tegn på at noe som helst skal skje enda heller. Jeg har masse vann i kroppen og ingen sko passer lenger.... la meg tidlig i kveld slik at det skulle bli ny dag fortere, men fikk jeg sove?neeeei, ligger bare å kjenner etter smerter og tenker på det som skal skje.........veldig hormonell og følsom har jeg blitt disse dagene også...stakkars sambo..

Kom ut NÅ kjære lille baby`n min!!!!

Jeg har termin i morgen... Det er fullmåne da, så mormor sier at da skjer det!!! Selv er jeg mer skeptisk...he he

Jeg er vel egentlig ikke direkte lei, har prøvd å ikke bli det, siden jeg vet at det er helt normalt å gå over...men jeg er veldig spent da!!!

Begynner å bli slitsomt nå, har plagdes med bekkenløsning, og den er værre nå. Har mye vann i kroppen, vondt overalt, og sover dårlig på natta...puhh... men det er nok verd det, tenker jeg, så jeg holder ut!

Lykke til alle sammen! Og husk fullmånen i morgen;)

Hei,

6 dager på overtid og er ganske lei... Har ingen spesielle plager, så jeg skal vel ikke klage! Litt vann i kroppen og veldig varm, men ellers er jeg frisk og rask. Begynner å bli veldig klar for å hilse på den som er inni magen....

Trodde kanskje noe begynte i går kveld, men det gikk over og nå merker jeg ingenting! (Det kommer vel med et "smell" en natt tenker jeg) Hehe! Vi får satse på at fullmånen hjelper litt til i morgen!

Lykke til alle sammen!

hei,

3 dager på overtid her. Er plaget med hevelser og vann i kroppen, så er ikke så mye jeg får gjort annet enn å sitte med bena høyt. Så er nok litt lei jeg og nå, blir så begrenset hva man kan få til når bena verker som fff... etter 200meter. Dessuten er jeg så vanvittig spent på den lille bebisn min som enda er i påsan, jeg vil se han og føle hans nærhet. Gleder meg til å bli mamma og håper at fødselen snart setter igang....

Men, men lykke til alle man! Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...