Gå til innhold

*Håpefull* ,oso84, Lille Lupp - Skravletråd!

Anbefalte innlegg

Hei jenter. Hvordan har dere det? Her nyter vi sola med stor S.

Bare må dele noe med dere jeg. Jo..nå gikk jeg lenge å trodde at jeg gravid, altså, 3 uker. I den perioden la jeg jo merke til alt som skjedde i magen, hvert minste lille pirk osv.

Jeg tar meg selv i å føle sånn selv når jeg vet at jeg ikke er gravid, glemmer meg liksom. Kan for eksempel sitte i bilen og kjenne et lite stikk i magen, og legge hånda på magen etterpå. Tenker fort at det kan være et tegn...Sa det til samboern når vi var ute og kjørte bil i går.

Er dere sånn også?

Fortsetter under...

hei igjen!!

ja, jeg er veldig sånn! kan gå rundt å kjenne "symptomer" selv om jeg har mensen, haha! alt av ting som skjer i magen kopler jeg automatisk opp til graviditet, hihi, vi er sånn vi jenter tror jeg! ønsker det så sterkt at vi kjenner det!

jeg var som sagt gravid i 7 uker for litt siden, og da visste jeg det bare! tok en test 3 dager etter ikm tror jeg, den ble da svakt positiv.. men jeg har også opplevd at mensen har vært forsinket fordi jeg har innbilt meg ting! tror alle som prøver å bli gravid har det sånn jeg!:)

jeg har enda ikke fått tr! testen jeg tok på mandag var jo negativ, men med en skyggestrek, eller lurestrek, som jeg kalle den. nå kan det jo hende at det faktisk var en svaaaaaaaaaaak strek siden tr ikke har kommet enda..? innerst inne tror jeg bare at det pga SA at mensen ikke har kommet enda! meeen, jeg skal ta en ny test ikveld:)

håpefull er vel i syden nå hun?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...