Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Du har spådd meg for ei god stund siden, og spørsmålet var jo om og når vi blir gravide igjen. Du skrev at det ville skje når solen står høyest på himmelen og at det var veldig viktig å treffe under el.

I dag har jeg da ringt tarotkongen. Han mente at vi hadde et problem angående å få barn, og da tenkte jo jeg at det måtte være sambo. Han fikk for flere år siden fortalt at han hadde lav sædkvalitet. Men ifølge tarotkongen så var han helt frisk.

Jeg hadde dårlige odds for å bli gravid og den eneste "sjansen" var visst mai-juni, og jeg måtte finne svar på noe før det eventuelt klaffet. Han visste ikke om det kunne være å få hjelp eller noe mer. Han sa også slik som deg at vi helst måtte gjøre det hver dag under el.

Uff, det ble rotete, men ble litt bekymret for om noe kan være feil med meg da. Siden du sa det samme angående det at timing og hyppighet var veldig viktig så tenkte jeg å høre med deg om du kunne se noe rundt dette? Håper at det ikke ble altfor rotete.

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5015634-hei-igjen-susann77/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg. Forstår godt du blir bekymret. Jeg husker ikke hver enkelt person jeg har lest , men kan lese deg igjen , og skrive hva som kommer...

Jeg må si det føles fortsatt som om du blir gravid når det er godt & varmt , og grønt i gresset. Det føles sånn for meg. Men jeg får også opp at det med "timingen" som du sier jeg skrev sist. Dere må treffe , og være nøye med de rette dagene.

Kan dessverre ikke si noe om det er no galt med noen av dere. Men det jeg kan si er at det ligger barn rundt deg , og det føles ikke så langt unna. Men så er spørsmålet da..er det denne sommeren ??

Håper ,og krysser fingrene for deg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...