Gå til innhold

??????????????


gilgi

Anbefalte innlegg

Hei jenter!!

 

Kan dere hjelpe meg litt. Jeg hadde siste mens 23.03 og jeg regnet ut termin hos legen i dag til 2.12.06. I følge mine beregninger skal jeg være 11+0 i dag, men legen mente jeg var 10+0.

 

Hva er rett egentlig 11+0 eller 10+0.

 

Et annet spørsmål, når vi snakker om de magiske ukene til og med 12. uke. Vi det si mors 12 uker eller fosters 12 uker.

 

Hvis noen svarer meg så blir jeg veldig glad:)

 

Ha en knallfin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

H, jeg trodde du var akkurat var 7 uker på vei da jeg..

 

De magiske 12, var tidligere fosterets 12 uke, altså mors 14, men det var jo fordi de to ukene som er lagt til mors uker nå.. ikke var der før. Så 12-14 uke er vel ca da faren er "over":

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret Mille-77.

 

Jeg skrev feil dato i hovedinnlegget mitt. Siste mensdag var 23.02.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge terminkalkulatoren på disse sidene, så er du jo 11+ 0. Merkelig at legen sier noe annet synes jeg. Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg synes også det rart han sa det. Jeg som hadde gledet meg at i dag blir jeg 11+0 og ikke så lenge til den magiske uke 12 (he he).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg helt enig med deg, 11+0, legen din må bare ha bommet. Så gøy at 1. tri snart er over :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så artig, jeg hadde også siste mensdag 23. 02. Legen min satte terminen til 1. desember hun da, men jeg vil vel tro at den blir utsatt noen dager pga lengre sykluser.

 

Uansett, jeg var til legen for tre uker siden og da sa legen til meg at "ja, da begynner du på din åttende morgen du da". Hun var så stresset denne dagen, og hun sa det akkurat før jeg skulle til å gå. Og jeg som trodde jeg skulle begynne på den niende! Inntil nå har jeg slått meg til ro med at hun sikkert var for stressa og at hun sa feil, men nå lurer jeg litt... Skal til ny kontroll torsdag så da får jeg høre nærmere da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...