Gå til innhold

Vår opplevelse av 3D og bildene er endelig lagt ut :o)

Anbefalte innlegg

Var der på mandag, men ikke sulla meg til innlegg og bilder før nå..hehe. Liten tvil på at det er en gutt nå, har til og med bilde av tissen hans ;o)

Han har ikke potetnese, selv om det ser slik ut på noen av bildene. Er visstnok noe skyggegreier. Har antydning til oppstopper:)

Morkaka ligger forran hos meg, og da blir ikke bildene så klare som de kunne ha blitt. Er mye "masse" lyden skal igjennom. Og han har slik sort-hvit printer. Fargeprinter og bilder koster visstnok en formue og da hadde ikke undersøkelsen kostet det samme:) Men vi kan ta ut bilder fra dvd-filmen om vi vil og ut på fotopapir evt.

Sånn ellers er han stor (har jeg ikke skjønt liksom...) 800 gram (ikke 650 som er snitt) og ca. 34 lang, lett å måle en krøll i grunn-not. Han har også bollekinn så er visstnok velfødd. (hmm hvordan kan det ha seg..mumsespisemumse)

Var på Nøtterøy. Fikk med 11 bilder :o) Ja et av dem var med alle målene på da, men synes det var kjekt å få med det også:) Og 2 av dem var vanlig 2D. Og dvd med hele undersøkelsen på. Inkl hjertelyd. Var der i ca 25 min. så dvd'n er da også på 25 min. Fikk og et ark med funn/mål o.l. som jeg har liggende i journalen min.

Legen var kjempekoselig og forklarte veldig bra. Jeg stilte en del spm om ting han ikke hadde målt og da gikk han over til 2D og målte det jeg ville:)

Veldig fornøyd og iaf til den nette sum av 650,- Er en diff på 850,- fra Majorstua og det er en del penger det!! Nå kjørte vi firmabil så kostet ikke noe i bensin, men ellers hadde vi ikke brukt mer enn 150,- på bensin lell.

Kjempekoselig og fasinerende greier. "Er det der inni meg??" :) Og gøy å ha dvd som vi kan kikke på.

Fortsetter under...

Hei hei du...

Hva heter stedet du var på? Tønsberg er på vei ned mot hytta vår og jeg ville gjerne tatt en 3d UL. Den jeg fikk på AHUS var nærmest en skandale.. var inne på rommet i 12 min, og jeg tror dama sa toppen 15 ord til meg totalt. Jeg hadde gledet meg til 30 underholdende minutter og synet av mitt første barn.. fikk ikke engang bilde fordi "ungen ligger så dumt, så det blir bare dårlige bilder uansett..." hva er det for noe å si???? uansett.. kjempefint hvis du kan fortelle meg om ventetid og timebestilling på stedet du var.

klem

Annonse

http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/418758

Ja hadde egentlig tenkt å legge ut link, men hadde skrevet og måtte da kopiere og ut lagre et annet sted, inn kopere link og ut og inn lim inn andre..hehe ja. Kunne såklart ha gjort det etterpå men det tenkte jeg ikke på:) Der er linken iaf.

Jusstudinne:

Det er ikke vanlig med 30 underholdende minutter:) MAnge er inne rundt et kvarter bare. De skal jo sjekke mål, termin og at alt er bra, ikke gi oss "underholdning" Men skjønner godt at du er skuffet. Og bilde kunne du ha fått uansett synes jeg!! Spurte du? Jeg tror jeg hadde sagt at jeg ville ha bilde uansett jeg:)

På Nøtterøy får du time alt fra om et par dager til 2 uker regner jeg med. Spørs vel helt hvor mye de har ledig. Er ikke så lang ventetid. Ring og spør da vel:) Tlf. nr. dit er: 33 40 75 83.

Ja du så meg jo i dag Tiny...jeg er da ikke såååå stor?? *sukk* ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...