Gå til innhold

Vente vente vente vente

Anbefalte innlegg

men på hva? Jeg har fryktelige menssmerter men ingen mens. Hva kan det komme av? Etter som jeg fikk neg. test på tirsdag tror jeg ikke jeg er gravid. Nå gidder jeg ikke vente mer på denne tanta. Så lenge som jeg har ventet nå har jeg aldri ventet før. Etter at vi startet med dette prosjektet har tanta kommet på denne dagen en gang før og da dukket den opp på morgenen med full kraft. Altså, skjønner dere at jeg er utålmodig eller.

I morgen skal jeg ut og drikke sammen med mine kolleger, og hvis tanta ikke har kommet til da blir jeg passe fortvilet. Har ikke klart å komme på noen gode grunner for ikke å være med heller. Er jo festløve av rang når jeg først slår ut håret. Spytter ikke i glasset kan man si. Har jo tenkt på å få "vondt i hodet", og før i vinter har jeg brukt "drar på hytta" når jeg hadde usikre perioder, men hva med imorgen? Trodde liksom jeg skulle få noen avklaringer jeg. Tror det blir en lang kveld med hyppige dobesøk jeg. Vente vente vente vente

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5015234-vente-vente-vente-vente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huffa meg Martine68.

Du er i den uutholdelige fasen av en hver prøveperiode.Sliter på det meste all den ventingen.Og ikke bare det,men man forsaker jo en hel masse også,i tilfelle man er gravid...også kommer tanta snikende rett etterpå.Har du tenkt å teste på nytt i morgen?Håper du kan få et svar snart,og aller helst positivt selvfølgelig...:)Lykke til fra meg :).

hei martine!

vet åssen det er, har blitt lurt av tante noen ganger. Ikke for å gi deg falske forhåpninger, men sist jeg var gravid hadde jeg mensmerter og trodde jeg fikk mensen hele tiden.Så ble de bare svakere etter noen dager, og vips en positiv test!

Du må nok teste før du drikker for sikkerhets skyld, Men enda kan du jo ikke være helt sikker, festlig!

Jeg hadde dratt på "hytta" en gang til hvis det var meg. Tar ingen sjanser her i gården.....

Uff, vet hvordan det er med denne ventingen. Man bygger jo opp et bitte lite håp, og da er nedturen stor dersom tanta likevel dukker opp. Vi satser på at det ikke skjer!!

Jeg nærmer meg også ikm, og har en del murring i magen, litt tyngdefølelse i brystene. Noe som selvfølgelig og mest sannsynlig skyldes at mensen er på vei. Men, blir jo til at en tenker at det kan være symptomer på noe annet også. Har hatt litt varierende menssykluser, alt fra 28 til 37 dager. Vanskelig å vite nøyaktig når ikm er da, men tror jeg har el rundt dag 19-21, og satser på ikm rundt dag 33-36. Er på dag 28 i dag, så det nærmer seg jo. Men, tiden går jo så seeent.

XXX fingrene for at det blir positiv test på deg martine68 :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...