Gå til innhold

liten tips: ikke si riktig termin dato til andre familie, vennner særlig


Hame ble født

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønt ut fra skravlesiden, at mange blir drittlei spørsmål om ungen kommer snart og sånt,men jeg kommer nok til å si termindatoen. Hehe, regner ikke med at folk gidder å spørre så mye om det likevel. Har ikke såå stor vennekrets at det blir plagsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigemødre og mødre er de værste til å mase, alle du kjenner begynner sånn 14 dager før termin å mase på dere.

vi diskuterte dette på et babytreff en gang å da var alle enstemt om at dette var no herk og alle skulle ikke fortelle termin dato neste gang.

Det er kanskje et tips å ta med seg for når man nermer seg fødselen så gir kroppen signaler om at nå er du drittlei og det gir deg ekstra mot til å føde for nå er du lei. så når du får høre gjentatte ganger et eneste mas fra alle kanter "Nå må jo babyen komme snart" så er du lei de ordene til slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjem til å seie termindato. Dersom noken begynner å mase kjem dei til å få grei beskjed om å holde munn:) Har termin 25.des, men rekner med eg får før. Fekk nemleg beskjed på tidleg ul 9.mai at eg har to hjerter som banker i magen. Vi er i lykkerus:) I morra er eg 8 veker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har forstått det sånn at de Kongelige aldri sier når terminen er .

Eller så gir de ut feil termin.

så hvis de sier mars,så kan man nesten være sikker på at ungen kommer i februar.

men tror også det er pga av sikkerheta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fatter ikke hvorfor eg ikke skal si termindatoen...

mas blir det uansett da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener...har tre barn og 2 uker før termin begyner maset, rekker du ikke å ta tlf sier alle: å, jeg var sikker på at du var dratt på sykehuset jeg.

Det er ganske slitsomt å få høre det hver dag, eller når du tar tlf sier de; fillern, trodde du hadde dratt nå.

 

Treffer du noen på gaten sier de: skal du ikke dra snart da?Synes du har gått lenge nå.

Synes det var e godt tips jeg da, juge litt for å få fred:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...