Gå til innhold

Juni: noen fra skien her??


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

hehe..ja jeg spurte her inne tidligere og da var det ingen respons. Så jeg tror ikke det er så mange akkurat fra Skien her. hva driver du med til daglig da? begynner du også å føle deg veeldig gravid nå som det nærmer seg termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er hjemmeværende (arbeidsledig med andre ord). dagene mine går til å pusle hjemme. har en sønn på 6år,som er i barnehagen hver dag. jeg føler meg veldig tung noen dager,begynner å kjenne på ryggen og bekkenet at kroppen forandrer seg. lagt på deg mye eller?? lagt på 13kilo allerede jeg. var vist mye vann sa legen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei....jeg har ei jente på 3 år jeg da:) Jobbet frem til idag, men merker jo veeldig godt på kroppen at jeg er sliten nå. Har sovet store deler av helgen. Bekkenet er ikke helt fornøyd med masse bevegelser og gåing. Men det hørerer vel med bekkenløsning mot slutten. Har vært heldig og ikke lagt på meg noe, faktisk tatt av 1 kg. Men jeg har litt og gå på da,så jeg er ikke lei meg for det. :) Var på Herkules og kjøpte en kjempesøt sparkebukse idag :) Vet du hva det blir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått masse klær etter ungen til søstra minjeg,så trenger liksom ikke kjøpe noe. men må handle litt for det da,det er jo så mye fint å få kjøpt til babyer. har vært på 3 ultlyder,og alle gangene kunne di se at det var gutt. så jeg er temmemlig sikker på at det blir gutt. Han skal hete Erik.

 

vet du hva det blir da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi er også ganske sikker på at det blir en liten babygutt. ultralyden viste det. Så har kjøpt litt blått. Men har nesten ikke gjort noe annet klart så må nok bruke tiden flittig nå. hehe. Har du gått på gjerpen skolene eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja gikk på barneskolen fra 1 til 4 klasse. gikk ett annet sted fram til 7. og begynte på u.skolen på gjerpen igjen i 8. nå har vi kjøpt hus ved gjerpen og sønnen min på 6 skal begynne til høsten. du gått på gjerpen å eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg gikk på gjerpen u skole. Men ikke barneskole. Vi gikk sikkert der på samme tid. jeg er født i 1981. Og Har hørt til Venstøp regionen. Barneskolen. Hva heter du da? Ble litt nysgjerrig her nå ja :) Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme år, men hun gikk i a klassen. Jeg gikk i c. Gikk du året etter eller? Har du sett på tog dag eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ett år yngre enn hun ja. ja guttungen min gikk i tog i dag. var så skjønt å se på atte. hvor i skien er d du bor da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi gikk også.....så koslig..pynta seg med kjole. Vi bor nå på falkum, men har kjøpt hus nærmere venstøp. Men det krever endel oppussing og det er ikke innflyttingsklart riktig enda, men håper i løpet av et par uker at vi kan flytte inn i en etg. Til babyn kommer. Alt står liksom litt i kaos hjemme nå.Hva har du drevet med på fritiden el. tidl. jobb da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk en gutt da jeg var 17år. hatt noen småjobber etter det å fram til desember nå. har sterk svangerskapskvalme så etter det har jeg vært hjemme.har ingen utdannelse,men det er ikke for sent å ta det igjen nå når jeg er blitt voksen. gjør ingenting spesielt på fritiden. har jo venner å familie jeg er mye med. (er familiemenneske). kjøpte hus i januar så d er jo litt å pusle med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen :) Har man hus er det nok stadig noe, så deilig for da får du jo endel tid med sønnen din før han begynner på skolen også. Det er jo kjempebra både for deg og han. hvor i gjerpen har dere kjøpt hus da? Er du gift eller? Jeg giftet meg for 2 år siden. Er nok også det man kan kalle veldig familiekjær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har planer om å gifte oss til neste år,kommer litt ann på penger selvfølgelig. det koster vel litt å gifte seg. vi bor rett ved gjerpen skole. trives kjempe godt her.kort vei for sønnen min når han skal på skolen til høsten. så har jeg jo pappa og aøskna mine i nærheten her. brødrene mine går på gjerpen. og han ene har ett år igjen på barneskolen når sønnen min begynner der. det er jo kjempe kjekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt det da. kosterl å gifte seg,men man kan jo styre endel utgifter . Hvis ikke man er veldig kravstor. Men samtidig er det jo den dagen i livet :) Hva driver samboeren din med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke spesiell kravstor så da kan det hende det ikke blir så dyrt... samboeren min kjører lastebil. han kjørte langt før,men nå som vi skal ha baby,vil han ha litt kortere dager for å være mest mulig hjemme med meg..og babyen når den kommer.. mannen din da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er bilmekaniker. 8-16 jobb. sånn sett er det jo kjekt, men liten mulighet til å styre sin egen arb.tid. Det er jo fast på dagtid. Men klager jo ikke på det, han har fri alle helger, helligdager og kvelder. Det er verre med meg som jobber i butikk. Der kan d bli helge og kveldsjobbing. Men men.....sånn er det jo bare. Nå er jeg sykemeldt. Ble det fra Tirsdag, det er så rart,har hatt fri idag....heheh har jenta mi hjemme fra bhg i dag, så vi kunne ha en hel dag sammen.Det er godt å ha litt tid nå føre babyn kommer. Er veldig spent på hvordan hun kommer til å reagere på den nye situasjonen som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jeg spent på å. må innrømme å si at 6åringen min er litt bortskjemt. han har vært veldig flink til å hjelpe til med "babytinga",han gleder seg veldig til mamma`n får ut ungen,så han kan herje igjen. har merket at han blitt veldig mammadalt i det siste.skal være med overalt,kose masse,holde handa å sånne ting. tror det er fordi han vet at om litt har han ikke mamma`n sin for seg selv lenger.. han er i utgangspunktet ikke noe sjalu,men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...