Gå til innhold

Maten smaker ikke....


Tinna*med nytt barn i juli!*

Anbefalte innlegg

Jeg bruker å ha normal matlyst og småspiser - men nå har jeg ikke lyst lenger! Det er liksom ikke noe som frister og jeg kan fint la være. Passer bare på at jeg får i meg det nødvendigste. Er ikke kvalm eller noe - har bare ikke lyst på matm snop, frukt eller noe som helst. Noen andre som har DET symptomet? Er i uke 5...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp...her får jeg nesten ikke i meg mat før det er middagstid. Har bare ikke lyst på mat selv om jeg er kjempesulten. Var slik under forrige svangerskap også. Men kan dessverre spise godterier og det er jo ikke bra. Under forrige svangerskap mistet jeg helt lysten på godterier og la bare på meg totalt 8 kg. Med denne utviklinga er jueg spent på hvor mye jeg legger på meg. Kan ikke legge så mye på meg da jeg er overvektig i utgangspunktet:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke noe særlig matlyst.. Er sulten nesten hele tiden, men ingenting smaker. Blir ganske slapp. Er ofte litt småkvalm og det hjelper jo heller ikke på matlysten... Men bare vi får i oss det viktigste skal vi klare oss når man vet at det kommer en søt liten baby etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.....akkurat det samme her. Ingen mat smaker lengre, alt som jeg likte så godt før har blitt smakløst og ekkelt:( ikke morro. Til og med vann som jeg var så glad i før, smaker ikke godt lengre...:( er 7+1 og gått ned 4.5 kg allerede. har heller ikke vært kvalm før i går. Da kastet jeg opp. men har også noen kilo ekstra fra før, så er ikke så bekymret for det. Men ikke så gøy å nesten ikke kunne spise noe lengre....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...