Gå til innhold

Desember: Aiaiai, for den dag.

Gjest

Anbefalte innlegg

Jenta mi har vert sutrete og sur heile dagen.

Tror det er tennene jeg, hun slagger, og biter på næven, og stikker fingrene i munnen.

Og hun nekter å sove.

Siden 07 i morest har hun sovet 10 minutt, og så 30 minutt........så hu er trøtt, men nekter å sove.

Hun vil bæres, og helst se tv samtidig....( Dr.Phil er en favoritt...hehe).

Så jeg står med henne i armene og svinger fgrem og tilbake forran tv`n....da er hun bare LITT sutrete.............

SLITEN i armene i dag jeg.

Akkurat nå ligger hu å griner i lkeikegrinda. På tide å ta ho opp....

På`n igjen med bæring.

Skulle ønske gubben kom hjem kl 16 og kunne avlaste meg......men nei. Han pendler, så der er ikke mye avlastning å hente.

Godt tuppa er flink å legge seg kl 19.

Stakar, men ingen såkalte "Riskorn" i sikte i munnen, bare de samme kulene som har vert der ett part mnd nå.........

Sutre sutre....mon tro hun kanskje kjeder seg....nei, ikke engang lille pusekatt er artig i dag..............

Håper det blir likar i morra................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

slike dager er såååå fine!!

her har vi hatt en fin dag i dag, poden har vært så flink både til å leke og sove! han ruller rundt med målbevist innstilling, har til og med funnet grønnplanta på golvet og den mangler ett par blader allerede.. dette lover bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant.... jeg digger slike dager.

Nåvel, det blir vel ikke no bedre når hu begynner å komme seg rundt og strippe plantene mine for blader.....lol

Men deilig at dere har hatt en fin dag........

-Men nå er det kanskje på tide å begynne å reddeb unna plantene dine...hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååååå slitsomt med sånne dager! Her er Home and away en favoritt hehe. Du skriver at gubben pendler, er han ukependler da eller?

Gubben her er hjemme om ettermiddagene, men han har alltid ett eller annet som skal gjøres. Så da sitter jeg her da, og ikke får gjort en dritt. Vel,vel, det jeg ikke får tid til i dag, får vente til i morgen. Må jo få tid til å være på klubbsiden og ;-)

Håper dere får en bedre dag i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G;

Hehe, liten tv slave du også...lol.

Home and avay er ikke bortevekk den her heller....

Ukependler...I wish.....

Jobber på sjø.......borte i fler uker........

Og du, kan jo ikke gjøre alt i dag...må ha noe å gjøre i morra au vettu...........

Vel, håper at morgendagen blir lettere ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på sjøen ja. Kjenner til det. Var sammen med en som jobba på sjøen en gang. Leeeeenge ute i perioder. Men dette var i min pure ungdom, og var egentlig glad for å bli kvitt han, hehe. Skjønner godt du blir sliten, er jo alene med han mye. Har du familie rundt deg som kan avlaste deg litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som du beskriver min dag!!! Jeg har byttet nick fra meid, og vi har vel "pratet" litt før Marekatta... Det er med andre ord ikke stor endring med tanke på søvn på jentene våre;)

Er så sliiiiten nå at det eneste fornuftige jeg orka å gjøre var å gå inn her!!! Mannen min jobber også ute på sjøen og har akkurat kommet hjem, så nå blir det vel litt "fri" for min del. Gleder meg til å ta et laaangt bad, med skrubb, hårkur osv. Blir ikke tid til slik luksus når jeg er alene...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei minstetulla.......

Å, sukk hjerte........laaaaaangt bad.......skrubb-----kur--------drømme, drømme.

Å som jeg gleder meg til gubben kommer hjem!!

Johooo........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...