Gå til innhold

Da må jeg si takk for meg...*snufs*

Anbefalte innlegg

Takk for alle svar og lykke til videre til dere alle sammen:-) jeg spontan aborterte på lørdag og var innlagt på sykehuset til seint mandagskveld..Kjempetrist dette her, for vi gleda jo oss sånn alle sammen.Men vi prøver å trøste oss med at det mest sannsynlig var noe galt med fosteret eller morkaken.Uansett,kjempemasse lykke til videre så satser jeg på at jeg får komme tilbake til BIM sidene om ikke så lenge;-)

Klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5014489-da-m%C3%A5-jeg-si-takk-for-megsnufs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

trist å høre, gjør nok ufattelig vondt. men ser at dere greitr å takle det med at det trolig var noe galt, og som du sier, du hadde ikke kjent liv. ville kanskje blitt anderledes da. men å miste er sikkert forferdelig, kan ikke sette meg inn i situasjonen,men vet at det må gjøre vondt. så lykke til videre, dere har iallefall hverandre og støtte dere til.

varme tanker

Annonse

Gjest leelu23 *27.11.2006*

Nei jenta mi.. så utrolig leit å lese. har savnet deg på msn noen dager også leser jeg dette innlegget!! Uff, jeg klarer ikke forestille meg hvordan du har det nå!! Håper dere tar godt vare på hverandre og at du koser deg med den flotte prinsessa di!!

Ord blir litt fattige når noe sånt skjer. Jeg tenker på deg!!

Stor klem fra Liv Carina :)

Uff stakkar deg - vi er litt i samme situasjon vi - vi mistet vår prinsesse for to uker siden idag. Da var vi i uke 17. Så jeg vet litt om hvordan du har det. Pass godt på deg selv og dine kjære - så møtes vi forhåpentligvis her igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...