Gå til innhold

Desember: mm el mme?

LaVida:)

Anbefalte innlegg

Hei!

Til nå har jenta mi bare fått morsmelk og det har fungert bra. I det siste har hun derimot begynt å våkne ofte om natta og vil ha pupp. Hun får pupp kl 1930 før sengetid. Deretter våkner hun kl 23 -pupp kl 03 pupp kl 04 pupp kl 05 pupp osv. ca hver time til vi står opp kl 7.30. Har holdt på slik i ei uke nå og jeg begynner å bli litt sliten av det...

Lurer derfor på om det kanskje kan være en ide å gi henne mme kl 23 slik at hun (og jeg) får sove litt bedre?

Hva mener dere jenter? noen med samme problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kanskje du heller skal vurdere å begynne med grøt som tillegg? slik at hun er god go mett til natta? og husk at dersom det er varmt der du er, kan det være lurt å gi henne litt mere vann om dagen..

bare noen tanker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er enig med Willow her....

.tror heller du skal tenke på å gi litt grøt.

JEg har lest at det er bedre å starte med grøt enn å øke mme mengde.

Det kan nok være jenta di sin måte å so fra at hun er moden for tyngre fordøyelig mat....

Tror jeg..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Sånn holdt jenta mi også på i fjorten dager, og jeg holdt på å bli tullete...Spurte hs om råd og hun anbefalte da å starte forsiktig med tynn grøt. Så nå får hun tynn grøt/velling kl 1830, stell og pupp ca 19. og nå sover sammenhengende fra 1930 til 01.00. Da får hun pupp og sover da stort sett et par timer av gangen med pupp i mellom frem til 07.

Så hvis jeg er flink til å legge meg tidlig...så får jeg også et par timer sammenhengende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...