Gå til innhold

September: Flere september barn som drikker av kopp/glass??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt drikker faktisk bedre av glass (i plastikk). Så vann får han fra glass hele dagen. men melk går stort sett fra tutekopper, men hender det blir drukket litt melk fra glass å.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min drikker litt av glass... men ikke tutekopp eller flaske!

Skrevet

Nina drikker litt av glass, selv om det blir en del søl. Av og til så vil hun ikke ha vann av tuttekopp, og da skrur jeg av toppen, så drikker hun fra flaskendelen. Hun drikker ikke melk av annet enn puppen. Men heldigvis er hun er veldig glad i vann.

Skrevet

mi vil alltid ha glasset mitt, så ho klarer det fint.. bare ikke holde selv.. :)

Skrevet

Drikker av glass, ja. Har med flaske når vi er ute, men det blir bare søl fordi han bare biter i tuten. Og tutekopper har han ikke funnet ut av hvordan fungerer ennå...

Skrevet

Sigurd drikker fra kopp/glass og vannflasker av typen Imsdal:-). Vanlige tåteflasker eller tutekopper skjønner han ikke vitsen med.

Anbefaler virkelig den minste flasken fra Imsdal! Genial kork! Det er en flaske som rommer 0,33l. Veldig hendig å ha i stellebagen når vi er ute og farter.

Skrevet

Min lille drikker også best av koppen sin. Eneste han vil drikke vann av egentlig..

Skrevet

Oscar ville ikke ha flaske me vann i, kun melk. Tutekoppen skjønte han ikke noe av, så da ble d glass/kopp, for d såg han vi drakk av. Men dette er noen mnd siden, de siste dagene har jeg fått han til å drikke vann fra flaske. Litt enkelere når vi e på tur... Har også brukt den tutekoppen som ikke søler til Avent til han, men tok vekk den ventilen under så d dryppet vann i munnen hans (siden han ikke skjønte å suge på den, men suge på sugerør d skjønte han...).

Skrevet

Et kjekt tips til dere andre som også er mye på farten nå i varmen. Jeg har kjøpt Bambino sin sportsflaske til baby, og den elsker han. fyller med vann og han sutter som bare det. Fikk ideen da han hele tiden skulle ha imsdal flasken min. Fikk aldri ha den i fred.

Skrevet

Ask er ein racer på tutekopp, men å drikke av vanleg glass er visst uendeleg mykje meir spennande. Han begynner å bli flink, men det blir framleis ein del hosting, fordi han ikkje klarar å svelge unna fort nok. Av og til hjelper han til å holde glaset, andre gongar gjer han det ikkje. Viss han får eit glas å leike med i badebaljen sin drikk han av det uten hjelp, men kor bevisst akkurat det er veit eg ikkje...

Han får forresten berre vatn å drikke, sidan eg ammar framleis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...