Gå til innhold

Om symptomene i rugetiden.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke de like gjerne komme av støttebehandlingen? Slik som feks crinone?

De symptomene jeg har (jeg hadde vist mange likevell jeg) har jeg jo omtrent hatt siden før innsetting.

Det kan da "umulig" ha noe med graviditet å gjøre da?!

Kanskje det er like bra å ikke ha symptomer nå? (Var vist flere enn meg som mente de ikke hadde noen) Da jobber jo kroppen selv, og ikke bare er "utslått" av alle de kunstige hormonene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har helt rett! Jeg tror og symptomene kommer av alle hormonene vi propper i oss. Og man blir jo helt tullete i disse dager... Jeg tar alt med en stor klype salt, men det er jo lov å håpe at det vi merker er virkelig!

Denne gangen fikk jeg en annen type eggløsningssprøyte, og denne gangen har jeg ikke sånne sprengferdige bryster (heldigvis), men jeg merker ett press på livmora/blæra??? Er jo kun på RD 3....

Skrevet

Jeg er på RD 5, og det var først i går blæra mi (endelig) startet å oppføre seg noe mer normalt.

Er jo ikke rart den blir litt hissig av seg da.

Med de eggstokkene vi har hatt...

Sikkert vært en smule trangere enn ellers rundt om der.

Skrevet

Jo, det tror jeg du har helt rett i! Det står jo til og med på min veiledning til Progestanen at man kan få graviditetssymptomer som kvalme, ømme bryster, humørsvingninger. Dessuten kan mensen utebli uten at dette betyr graviditet.

Så, alle "symptomene" tilskriver jeg progesteronet jeg putter i meg. Gravidsymptomer får jeg kalle det når det er grundig bevist at jeg er gravid i tilfelle så skulle skje!

Det er vel uansett i "naturlige" graviditeter ikke helt vanlig å ha symptomer omtrent fra befruktningstidspunktet, så alle de "plagene" vi går rundt og kjenner på er vel høyst sannsynlig ikke noe annet enn hormonforstyrrelser og/eller innbilt svangerskap. :-))

Skrevet

jeg har blitt gravid etter 3 runder med forsøk. hadde akkurat det samme "symptomene" da, som den siste gangen jeg ble gravid. trodde jeg var gravid etter hvert forsøk da jeg hadde masse symptomer. så jeg anbefaler dere å faktisk vente til svaret kommer. ikke stress dere med å kjenne etter symptomer, det blir dere gal over. svangerskapssymptomer kommer som regel etter en stund da dere er gravide. tenk heller positivt å gjøre noe trivelig i venteperioden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...