Gå til innhold

Desember: Det er blitt så koselig her inne

Gjest

Anbefalte innlegg

Når jeg går inn på dib nå, går jeg først på klubbsiden vår. Synes det er så koselig her inne nå. Håper flere kommer innom og etter hvert.

Må bare fortelle at vi har hatt en deilig natt, lillegutt sov fra 23-24, våkna og skrek en halv time, sovna igjen ca 1 og sov til 3.15. Sovna igjen 3.30 og sov til ti over 7! Han som har pleid å våkne hver time hele natta! Deilig å få sammenhengende søvn igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra! Rart det hvor fornøyd man kan være et par timers sammenhengende søvn.

Jeg synes også det er blitt kjempekoselig her inne. Og titter innom stadig vekk for å se om noen fra "min" klubb har skrevet innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere damer, det har blitt velsig kjekt her inne.

Nå er det opp til oss selv å oppretholde trivselen og kosen.

Og DET greier vi!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt med ei god natt for deg da! det trenger man..

her har det desverre vært omvendt, bruker for å oftes å sove "hele" natta, bortsett fra litt mat, men denne uka har det bare vært tull! og ikke for å gjøre det bedre ente det heke med en krangel mellom mamma og pappa, før han dro på jobb.. så joda, livet er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh så deilig for deg.. huska eg va et nytt menneske når snuppa plutselig begynte å sove litt sammenhengende. Va jo livredd første morningen eg våkna, turde nesten ikkje sjå på ho:) men etter d va d bare deilig.. fikk jo til og m litt energi igjen jo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff så kjedelig at sovinga ikke er like bra som før. Merkelig hva man venner seg til. Vi har alltid hatt problemer med søvn. Storesøster på 8 sov ikke en hel natt før hun var over 3 år.... Men man venner seg til det. Når hun da endelig sov en hel natt, våkna jeg til de tidene hun pleide å våkne. Og når hun hadde et par netter med "tull" igjen, var jeg helt skutt og kunne ikke skjønne hvordan vi kom oss igjennom de årene med så lite søvn...

Du og pappaen får kose dere litt i kveld, og vite at det er mangel på søvn som gjør at piggene kommer for ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja ikke sant? Det er så deilig. Men jeg blir alltid trøtt etter at jeg har fått sovet godt, men det blir bra i morgen! Han sov til og med 2 timer nå på formiddagen, helt utrolig er det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt klart søvnmangel, men har snakket på telefon nå så ting er blitt noe bedre! skal lage middag til han kommer hjem, og så skal vi ha en fin kveld!

heldigvis har han sovet bedre middagslur i dag enn på lenge, så kanskje det blir ei god natt også!!?? +++fingrene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...