Gå til innhold

April: Blir så lei altså....

polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

Det er torsdag og vi pleier å gå på åpen førskole da. De åpner kl 9 og stenger kl 13. Sangstunden som da er dagens høydepunkt for Siri sin del er kl 11.00.

men i dag når jeg ringer min nabo og lurer på om hun skal være med ned en tur så vill ehun det. Vi avtalte at vi skulle møtes utenfor kl 10 og gå ned.Men kl blir 10 og ingen nabo kommer, joda hun måttte bare ta en telefon sammtale som var såååååå viktig.Klokken ble 10.30 og jeg venter og venter. Jeg går bort og lurer på om hun skal med eller ikke, ellers går jeg ned selv, foir dette er noe Siri liker og vill gjøre.Joda hun skal med ned, klokken blir 11 og vi misser sangstunden GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, blir så irrritert altså. Men vi bestemte oss for å gå en tur alikevell ettersom det er sol og pent vær, men nå skulle hun bare spise først og sove en lur så kunne vi gå en tur senere på dagen. Men da kan ikke jeg for jeg skal på jobb, og da blir hun litt små sur for att jeg ikke gidder å bli med som hun sa, men jeg prøvde å forklare for henne att jeg må på jobb og reiser senest kl 16 hjemmenifra.Så jeg vill spise litt føre jeg reiser også.

Jeg angrer på att jeg ikke gikk ned selv Grrrrrrrrrrrrrrrrr.

Unnskyld jenter, men måtte bare få ut litt her i varmen.Så nå har Siri sovnet og jeg skal legge meg ut i solen litt.Ha en bra dag dere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare få det ut!! Skjønner kjempe godt at du blir forbanna!! Kunne hun ikke bare sagt det med en gang da?? Så hadde du sluppet å vente? Hun visste vel at hun ble sulten og trøtt!!!

Jeg skulle også i åpen bh i dag, men den var stengt - planleggingsdag! Jeg som hadde fått søsteren min til å bli med. Hun hadde vekket datteren for å komme når jeg kom. Da jeg akkurat hadde parkert bilen, fikk jeg melding fra en venninne som spurte om jeg var i bh, hun skulle kanskje ta en tur ettter å ha vært hos jordmor og handlet. Jeg svarte "kom no" som i "ja, jeg kom akkurat nå". Det hadde hun tolket som "du må komme nå"!! Så hun kom med en gang og før jeg fikk tid til å gi beskjed om at det var stengt! Off, og hun som har termin om 14 dager, og alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pratet med henne nå i ettertid, ville ikke ta det med en gang for jeg var redd jeg ville si noe dumt og ødelegge det gode nabo/venninde forholdet vi har nå.Men hun ba om unnskyldning og sa att vi kan ta en tur ned i morgen.Så vi får se da om jeg orker skal nemlig jobbe i kveld og er ikke hjemme før rundt 02 i natt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...