Elvedatter Skrevet 11. mai 2006 #1 Del Skrevet 11. mai 2006 ...med den nye gym matta jeg kjøpte på salg på babyshop i går. Nå er det likefør gutten min ruller rundt på gulvet her. Han vrir seg rundt som en mark, fra side til side. Det eneste som stopper ham i å ta turen over på magen er skuldra, men det er jamen ikke mye igjen før han fikser den kneika også. Mamma er så stolt =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. mai 2006 #2 Del Skrevet 11. mai 2006 Åååå så skjønt. De er så deilige der de utforsker verden. Min lille prins sover akkuratt nå, men har bare sånne små dupper, så er vel snart i full vigør igjen. Hadde jeg bare hatt litt av den samme energien.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. mai 2006 #3 Del Skrevet 11. mai 2006 åhhh... har lurt på og kjøpe en sliok jeg også....for her ligger jenta bare på tepper...... Har du noe oppå, pledd eller noe? Betalte du mye? Og fruG, hadde jeg hatt halvparten av energien, så hadde ikke vekta vert noe problem...hihi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleasure Skrevet 11. mai 2006 #4 Del Skrevet 11. mai 2006 *dytter* , da jeg også lurer på det samme som Marekatta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleasure Skrevet 11. mai 2006 #5 Del Skrevet 11. mai 2006 Er det den til 399,-? Gikk inn på Babyshop.no og der fant jeg den. Tror jeg må også kjøpe en sånn. Holdt nemlig på å bestille en fra "Airex", men de er så dyre. Så da får jeg heller slå til på babyshop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 11. mai 2006 #6 Del Skrevet 11. mai 2006 vi merket stor forskjell fra pledd til sånn matte. plutselig ble det mye enklere å komme seg rundt, for nå hadde han fast underlag. pleddet gled liksom bare bort.. vi hadde ett pledd over den første tiden, men nå har han bare matta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 11. mai 2006 Den kosta 399,- på babyshop ja, absolutt den billigste prisen jeg har sett på ei slik matte. Legger ikke noe oppå matta, han får da skikkelig godt tak med både armer og bein på både mage og rygg. Han er blitt en skikkelig reser på under en dag. Anbefaler matta på det sterkeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. mai 2006 #8 Del Skrevet 11. mai 2006 Løper å kjøper.................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå