Gå til innhold

Kjøper dere nye vogner, tenker på dere som venter nr 3-4??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøper ikke ny vogn, men ei brukt. Vi ga bort vogna vi hadde, Vi trodde vi var ferdig men nei nå kommer 4 mann.Så ei brukt vogn blir det eneste vi trenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må kjøpe nytt (eller nytt brukt) nå til nr 3 forde vi solgte/gav bort alt da sistemann vokste fra det... Vi hadde ikke plass å spare på alt og ingen umuddelbare planer om videre økning av familien.

Nå kommer da nr 3. 7 år senere og vel, vi må ut å handle ja. Det eneste vi har fra før er badestamp *hehe*

Kommer til å kjøpe vogna ny men leter etter bilsetet jeg vil ha brukt. Håper å få arvet noe klær iallefall i de små str...

Det er dyrt å få baby gitt (men jeg tror i grunn ikke prisene har økt så mye på ting fra da mine 2 var små!)

Skrevet

Har alltid hatt brukt vogn tidligere og de andre var så dårlige at jeg har kastet dem. Tenkte å kjøpe ny nå siden dette blir siste babyen vår og vi aldri har hatt ny vogn før. Tenkte å selge den etterpå isteden. :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!venter nr 4.har kjøpt nye vogner til alle mine 3.er litt i den tanken at om du kjøper en vogn som allerede er brukt så får du nesten ikke solgt den etter at du har brukt vogna for da er den allerede så falma etter to ungers bruk.så om du da har kjøpt ei vogn til 3000 så er det ikke sikkert du får solgt den.kjøper du en ny til 6000 og selger den til halv pris etterpå,så har du i utgangspungtet betalt det samme ,men derimot hatt ny vogn.men er du heldig å får tak i en vogn som nesten ikke er brukt så kan du jo være heldig å få solgt den til god pris,etter bruk av barn nr to hvis den behandles pent.har lyst til å kjøpe ny vogn denne gangen også ,men ser også om jeg kommer over en lite brukt vogn billig.jeg har heller kjøpt brukt stellebord og seng brukt,for det ser like pent ut.litt morro at vogna ser pen ut når en triller rundt med et lite nydelig nurk i vogna.

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg har kjøpt alt brukt.fra klær til vogn og seng(ny madrass)

jeg venter nummer 5 så vi har jo andre ting og bruke penger på enn og kjøpe nytt

Skrevet

Venter barn nummer fem og kjøper ikke ny vogn. Har fra før en dypvogn som ser fin ut. Visstnok er den grønn (kanskje ikke helt på mote nå), men har kjøpt noen pene vognsett og et flott vognteppe. Priorietere heller å bruke pengene på andre ting.

Skrevet

Vi kommer sannsynligvis til å kjøpe brukt vogn denne gangen også, vi må ha mye annet nytt utstyr siden vi har solgt og gitt bort det meste vi hadde fra før, vi hadde egentlig bestemt oss for at to barn var nok. : )

Skrevet

Venter nr 3, og siden nr to ble født i april 99, så ser jeg meg faktisk nødt til å kjøpe alt nytt? Sånn er det å begynne på nytt for annen gang...

Skrevet

Vi skal ha nummer tre. Må kjøpe ny vogn til denne. Vi har flydd så mye med vogna til de to andre at kalæsjen kan finne på å falle av osv.

Kurven under er blitt borte u reise osv. Den er virkelig oppbru

kt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...