Gå til innhold

Kjøper dere nye vogner, tenker på dere som venter nr 3-4??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

Venter nr 3, vi, og jeg har tenkt å bruke den samme vogna som til de to første. Iallefall en stund. Har en duovogn, og bagen er helt fin enda. Fikk vogn a i gave vi, så synes nesten vi må bruke den pga det, også.

Men når bebisen har vokst ut av baggen, har jeg lyst til å kjøpe ei ny vogn, ja.

Da vil jeg ha en slags sportstrille med tre hjul, som kan legges helt ned i ryggen. De er så veldig gode å bruke.

(Har hatt ei slik, for litt større barn, og var kjempefornøyd)

Og så er der jo litt artig med noe nytt da:)

Her i gården blir det ny vogn. Til førstemann lånte vi min søsters vogn. Andremann fikk ny, men svoger rygget over den :-( Heldigvis uten barn i da :-). Men det er mulig det hadde blitt ny vogn likevel. Tross alt 13 år siden forrige baby kom til verden. Har lyst å trille nytt jeg :-)

Annonse

Vi kjøper minst mulig nytt. Vogna som vi har brukt til de to første kommer vi også til å bruke til nr 3.

Jeg kunne godt tenkt meg en fansy og moderne vogn, men den gamle vogna er jo fullt brukende. Da kan jeg heller spare de pengene til noe vi virkelig har bruk for:-)

Hei aurora68. Fikk bare lyst til å skrive til deg, da je ser vi er temmelig like her.. Det er 13 år siden siste baby på meg oxo. og vi er like gamle hvis du er født i 68 som er med i nicket ditt. Je har 3 fra før på 12 1/2, 17 og 19 år. Hadde vært koselig med kontakt for å utveksle erfaringer med så stor aldersforskjell på denne baby og forrige. Legg meg til msn hvis du har lyst :) adr. er : [email protected]

hei... jeg kjøpte meg brukt vogn idag fikk en bra pris på den så hvorfor ikke selv om det er litt tidlig....dette er mitt tredje og siste svangerskap og var ikke forventet heldigvis hadde jeg ikke kvittet meg med alt babyutstyret da.....

Arva vogna av svigerinnen min til 1.mann, kjøpte ny til 2. mann siden den gamle var veldig falma og godt brukt og nr 3 skal bruke den vi kjøpte til 2. mann + at vi sikkert kommer til å kjøpe ei søskenvogn siden det bare blir 19 mnd mellom de to yngste.

Fikk en ny Brio kombivogn da jeg ventet 1. mann. Den er brukt til 4 unger og er fortsatt fullt brukbar, og jeg kjøper ikke ny. Har ei city-trille i tillegg som jeg fikk som vervegave da nr 2 var litt over året. Den er og så fullt brukbar. Tror heller jeg kjøper en ny vippestol, for den gamle er utslitt.

Annonse

hei jeg venter nr.4 men jeg har dypvogn fra 1997(like fin)

og i år har jeg kjøpt meg ny sportstrille.

Er jo litt koselig at alle ungene har hatt samme vogn!

så sparer du jo litt også.

Må jo innrømme de nyere hjulene(sorte luft) som har kommet er mye bedre

men,men er jo søtt med gamle vogner også!!

hilsen 74 model

Heisan!

Vi venter vårt tredje barn og hadde solgt nesten alt utstyr etter andremann, så vi har bestilt ny vogn. Nå skal det sies at vi har kjøpt brukt til våre to jenter, så vi synes det er litt stas å endelig kunne kjøpe helt ny vogn til tredjemann!! ellers så arver vi en del klær og noe utstyr hadde vi igjen.

Jeg venter nr. 3 om 3 uker og ja jeg skal kjøpe ny vogn i morgen faktisk. Om jeg finner noe jeg liker da :)

Mitt første barn fikk jeg for snart 13 år siden. Så kom nr 2 på mai i fjor.

Siden det var så lenge mellom de to første, og at jeg hadde planer om også å få nr 3 etter hvert, ble det kjøpt ei ny vogn.

Kjøpte en brio kombivogn, som jeg er kjempe fornøyd med. fikk den for 5000.- (1500.- i avslag fordi det var 2004 mod, og fordi vi var kommet i det siste kvartal av det året.)

Du finner jo som regel nye vogner på tilbud og kampanjer.

Men ettersom det nå blir så tett mellom nr 2 og 3 blir vi nødt til å anskaffe oss en søskenvogn/tvillingvogn, og den skal jeg også kjøpe ny.

Regner med at jeg får brukt den i allefall 3 år fram i tid. Så da synes jeg ikke det er for ille å legge i noen kroner ekstra.

Men selvfølgelig, alle har hver sin mening om dette da, og kanskje har man heller ikke råd til nytt.

Så det er vel bra det finnes et brukt marked.

Hadde sikkert selv kjøpt en brukt søsken vogn, om det hadde vært større alders forskjell på nr 2 og 3, for da ville jeg ikke hatt bruk for den like lenge.

Ha en fin sommer alle sammen og lykke til med vogne valga...

Kjøpte brukt vogn til første, men solgte den før nr 2 kom... kjøpte ny vogn til 2.mann og kommer til og bruke den + at vi har kjøpt ny søskentrille, da det blir bare 15 mnd mellom nr 2 og nr 3... Eneste grunnen til at jeg har kjøpt nye vogner er at jeg har kommet over gode tilbud tidlig.. ellers har jeg sett mye på brukt utstyr. Kjøper ikke mer enn det vi har råd til og trenger vi. Har tross alt andre unger som setter kravene mye høyere enn en nyfødt baby. Tror ikke en unge på 2 mnd bryr seg så mye om om vogna er helt ny, eller om en annen baby har sovet i den tidligere, så lenge vogna er i god stand og trygg!

Vi kjøper ny vogn til nr. 2, siden vi solgte den første vi hadde. Var en Teutonia Y2K, men synes den var så utrolig tung. Skal velge en lett vogn denne gang, siden jeg har ryggproblemer, og det er en laaaang bakke opp til der vi bor. Har og lyst på nytt bilsete, siden vi lånte ut våres til begge svigerinnene mine. Er nok litt for kresen av meg, noe mannen ikke setter så veldig stor pris på. Har og tenkt å kjøpe ny vognpose og stelleveske. Det er litt lett å falle for fristelen når enn ser at det er så mye nytt og tøft som har komt siden sist liksom. Har falt pladask for den lyserosa og lyseblå voksiposen f.eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...