Gå til innhold

et artig "dilemma"


♡ Bella- nr2 i desember♡

Anbefalte innlegg

kom til å teke på at det blir vanskelig å sole ryggen til sommeren, for da har jeg fått mage, så mitt råd til alle oss i 1. trimester, er å sole seg masse på ryggen nå, og tidlig i sommer, så kan vi snu oss i juli, og bli brune på magen da :o)

 

God sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest leelu23 *27.11.2006*

Bella :)

har du også fått mage? har du lagt ut bilde av den?

Herregud nå er det bare 2 dager igjen til jeg skal over på 2 trimester.. trodde aldri den dagen skulle komme altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he, en sommer er over, men minnene om den består. Tar du en titt på Storm tv2 så ser du at dillema ditt forsvinner ut i Skagerak før du vet ord av det. Kanskje august.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Når man er gravid bør man være forsiktig med soling. Man kan lett få pigment flekker......flekker som blir hvite, og de syntes når du blir brun....man blir visst ikke så lett kvitt dem.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var i Thailand sist fra uke 10 til 12 og jeg fikk masse pigmentflekker! Ikke morsomt i det hele tatt! Men jeg har ikke merket noe til de senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde litt mage i uke 9, men nå er den borte igjen :o(

Men om kvelden er det litt mage der. Da er den liksom rundt og fin, gleder meg til det ikke lenger bare er luft ;o)

 

har ikke lagt ut noen nye bilder enda, tenkte jeg skulle prøve å få gjort det i løpet av helgen.

 

nei nå er det ikke lenge igjen, jeg kommer over på tirsdag! gleder meg. og 23.mai er det første kontroll hod jordmor! alle symtomene er så å si borte, så håper alt er bra, men det er vel vanlig at de forsvinner rundt denne tiden, håper jeg får hørt hjertelyden, er jo da 13 uker så det skal være mulig, om hun har sånn doppler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det bryr jeg meg ikke så mye om, liker meg i solen jeg så. Jeg får ikke så lett farge heller, blir jeg en flekktyfus, så vurderer jeg nok å holde meg bak parasollen, men jeg tror det går greit jeg, ingen er like. Har sitti mye i sola denne uken med strålende vær, og har ikke fått noen flekker hittil. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk veldig tidlig mage med lilletrollet mitt. Og så ble det utrolig fint vær sent på sommeren, og jeg ville gjerne sole meg. Det jeg gjorde var å låne en gammel skumgummimadrass av foreldrene mine, klippe hull midt på og putte magen i hullet.... når jeg ble sliten, la jeg meg på siden. Slik ble hele magen og hele mamma'n god og brun (ingen pigmentflekker faktisk, kanskje fordi jeg var superflink med solkrem?) og i kjempegodt humør! Soling påvirker humøret som dere sikkert vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, det var en god idè!

 

Ja, jeg blir definitivt i godt humør av solen! Risikerer gjerne en pigmentflekk på ryggen eller magen jeg, bare jeg får se sola! :o)

 

Sola er jo den viktigste kilden vi har til D-vitamin! så sol er sundt, så lenge man ikke overdriver og blir stadig solbrent.

 

alt med måte sier jeg, og det mener jeg om alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

værmeldiger tror jeg sjeldent på. trenger ikke å være så pessimistisk. det blir dårlig vær snart, men det blir sikkert fint igjen, om ikke, så reiser jeg et sted det er fint vær :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...