Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med ekteskapet mitt og lurer på om jeg klarer og takkle den sistuasjon vi er i nå?? Mannen min er reist bort for ei periode, og jeg sitter her ganske fortvila og usikker...kan noen spå meg???

Jeg: 07.08.75

Han: 12.04.74

Eller kommer vi til og selge leiligheten og flytte vær til vår kant???

Er ganske tom innvendig om dagen..kan for alt selv da det er min skyld...

Jeg har blitt spådd tidligere at jeg skulle bli med barn i løpet av dette året..men nå er jeg så forvirra...stemmer det??? ser du graviditet på meg???

Selv om ikke det er akkuratt det jeg tenker på nå.....

Fortsetter under...

Stooor trøsteklem til deg!!

Får ikke frem noe konkret svar på dere... Føler det er litt opp til dere selv hva utfallet vil bli, men det er veldig viktig at dere snakker sammen -helst uten en masse beskyldninger mot hverandre....

Får frem at dere fortsatt er glad i hverandre under all frustrasjonen.

Du ble vel ikke så mye klokere av dette, men kanskje en av de andre kan se noe mer.

Får opp at du fremdeles kan bli gravid i år. Får også opp en positiv følelse om at dere kan ordne dette, men at det kan ta litt tid.

Ønsker deg lykke til videre og håper du går en lys og fin sommertid i møte :-)

Hmmm...har du vært utro eller noe i den duren?

Jeg ser dere her problemer i forholdet men sånn jeg ser det så blir det ikke noe brudd, du får nok en slags "straff" for det du har gjort, må stå til annsvar for det hvis du skjønner hva jeg mener? Vær sterk å holde ut så tror jeg dere går lysere tider i møte om ikke så veldig lenge.

Kan ikke se noe graviditet på deg dette året, men fikk det inn litt svakt så ikke ta det så tungt, jeg kan ta feil vettø :)

Lykke til!!

Tusen takk for et godt trøste svar og klemmen...ble litt bedre humør nå..jeg elsker jo mannen min og det er liksom ikke og gi opp 10år og bare gå ut av døra...så vi har tatt kontakt med en ekteskapsrådgiver..skal ringe mandag etter kl.12 og få time da...

Gjør alt for at vi skal klare dette her...

kan du se om vi kommer til og flytte og starte på nytt et annet sted?? eller blir vi boende her vi er nå??

Og om han får seg jobb snart...???

hva slags straff må jeg stå til ansvar med da?? mener du det der med at jeg må jobbe med at han skal få tilbake tilitten til meg???

Ja jeg har vært utro..første gang for 4mnd og sist gang på lørdag...sliter sikkelig med meg selv nå..med og kunne tilgi...

Men håper du har rett at vi klarer oss igjennom krisa...Føler meg ganske sterk egentlig så jeg skal nok takkle enda mere motgang..for som sagt bak skyene er himmelen alltid blå...

Er jeg vanskelig og lese..?? eller ser du/dere meg ganske tydlig??

Kan ikke se hvilken "straff" det er men det er jo klart du må jobbe for at han skal få tilbake tillitten til deg, tror han kommer til å slite med det ja, iallefall når du er utro to ganger. Han hadde sikkert begynt å stole litt på deg igjen også gjør du det en gang til, var det med samme mannen som sist eller en annen?

Uff nei det er vanskelige greier dette her, folk reagerer så forskjellig på utroskap.

Du må nok jobbe litt her ja og husk at han har det sikkert tusen ganger verre enn deg.

Vil ønske dere begge lykke til!! Håper det ordner seg for dere :)

Annonse

Ja skjønner at jeg må jobbe litt...var med samme mannen som sist...han liker meg veldig godt..men er ikke klar for noe forhold pga at han har blitt såret så utrolig mye...kan du se om jeg blir her eller der...

Han. 07.08.77...jeg 07.08.75

ble spådd med pendel en gang og fikk ja..men er noe usikker....hva kan du se for noe???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...