Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lærte noe nytt i dag... på amerikansk sier de om de tre trimestrene:

1. trimester = dreary

2. trimester = cheerie

3. trimester = weary

ok... engelsken min er litt rusten så jeg har sikkert skrevet feil ortografisk, håper ikke meningen blir feil.... (Rett gjerne på meg...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok... jeg retter på meg selv jeg da...

1. trimester = dreary

2. trimester = cheery

3. trimester = weary

Fikk bare på følelsen at 2. trimester ellers ville være et kirsebær? Ingen språkfantaster her?

Skrevet

Ser riktig ut slik du har skrevet det ;-) Mitt svangerskap har vært cheery hele tiden det :-)

Skrevet

Så heldig du har vært da... For med var det nok mest dreary frem til halvveis på grunn av all kvalmen... men nå er det iallefall cheery og sommerferien på forskudd - jippi!! :-)

Skrevet

Jo, 2. trimester er definitivt bedre enn 1. Kvalmen borte og den lille spreller litt en gang i blant og det er jo deilig.

Men gud så trøtt jeg er. Sover dårlig, har enkelte gode netter innimellom som berger meg. Det mest irriterende er at det er ingen grunn til at jeg skal sove dårlig, i ikke-gravid tilstand sover jeg som et svin. Ellers har jeg det rimelig bra.

Jeg blir så sur og gretten og irritert av å sove så dårlig. Det er litt slitsomt når alle forventer at man skal synes det er deilig å være gravid. Må innrømme at av og til ønsker jeg graviditeten til blokksberg, selv om jeg selvfølgelig egentlig ikke mener det helt seriøst. GLEDER meg bare til dette er ferdig. Kunne vært klar for å føde i morgen, men jeg skal nå prøve å holde meg i 19 uker til.

Beklager at jeg måtte ødelegge denne positive tråden, jeg er bare sååå lei av å være så trøtt hele tiden. Vet at jeg ikke har mye å klage på når man ser på hva andre må gå igjennom. Men måtte bare blåse litt her på dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...