kokosbolle Skrevet 11. mai 2006 #1 Del Skrevet 11. mai 2006 heisann. hadde første dag i siste mens 29.mars06. i følgeterminmberegning på lommelegen er jeg i dag 6+1, mens her på barnimagen er jeg visst i min 7. uke? hvor langt har jeg kommer? takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. mai 2006 #2 Del Skrevet 11. mai 2006 Det står på BIM at man er i uyke 7 når man er i sin 6. uke. Så du er 6+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokosbolle Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 11. mai 2006 ok, takk for oppklaring. men hvilken uke skal jeg da lese på for å finne ut hva som skjer? (er første for meg, så er spennende) skal jeg lese på den som står på min side som er merket 7.uke eller skal jeg lese på 6.uke? takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. mai 2006 #4 Del Skrevet 11. mai 2006 He he, har lurt på det samme. er min første også. Men du kan sikkert gå inn på en annen side å få lest litt. de skriver litt om dette fra uke til uke på mammanettet.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. mai 2006 #5 Del Skrevet 11. mai 2006 her er siden: http://www.mammanett.no/design.php?side=Graviditet/Utvikling/index Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest leelu23 *27.11.2006* Skrevet 11. mai 2006 #6 Del Skrevet 11. mai 2006 Du skal lese for uke 7. Når du er 6+1 er du ferdig med uke 6 og i din 7ende uke :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokosbolle Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 11. mai 2006 hmm, har nå pønsket litt, og tror det må være riktig å lese på uke 7, i og med at når jeg er 6+1 er jeg ferdig med 6 uker og er i min 7. uke.., det blir jo det samme som å tenke på at jeg er i mitt 22. år, men at jeg er 21 år + 8mnd.. ikke sant, hehe.. for det må vel være det som står i den 7.uken det som skjer mellom 6+1 og 7+0? tror logikken min er det et eller annet sted. er litt vel sliten om dagen og merket jeg var litt kvalm i dag også.. er redd jeg ikke slipper unna kvalmen heller.. men det er deilig å tenke at man er normal da klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokosbolle Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 11. mai 2006 supert leluu23, to hoder tenker bedre enn ett.. da var vi enige hehe ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 11. mai 2006 #9 Del Skrevet 11. mai 2006 om du går inn på babyverden, så har de en mye mer oversiktlig side, og den føler jeg er mye riktigere. www.babyverden.no Her på bim så er fosteret mitt hele 3 cm større enn på babyverden og andre sider på nett. Så jeg stoler ikke helt på BIM sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrømti Skrevet 11. mai 2006 #10 Del Skrevet 11. mai 2006 Babyverden.no er en fin side. Der kan du taste inn dato for siste mens, og så kommer det opp hvor langt du er på vei, og ulike datoer for diverse ting som hender med embryoet/fosteret. Du kan også klikke deg videre og lese hva som skjer akkurat i din uke. Faktisk går uke 6 .feks fra 6+0 til 6+6. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingru Skrevet 11. mai 2006 #11 Del Skrevet 11. mai 2006 DET RIKTIGE for deg blir å lese uke 6!!! Når du er 6+1 har du gått 6 fullgåtte uker, og at du er i uke 7 betyr at du har begynt på den 7. uken, ikke fullført den. Derfor blir det ikke riktig å lese uke 7 før du er ferdig med hele uke 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokosbolle Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 11. mai 2006 I see! Da burde noen fortelle jordmor Siri at jeg får opp uke 7 når jeg burde fått opp uke 6. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 11. mai 2006 #13 Del Skrevet 11. mai 2006 det som er forskjellen er at Babyverden regner første dag av siste mens som uke 0, mens her på bim regner man det som uke 1. Så er du 6+1 så er du 6 fullgåtte uker og 1 dag inn i din 7. uke. Det blir likt på begge sidene, men det dumme er at de sier forskjellige fakta ting, og de fakta tingene er riktigere på babyverden. lykke til, dette er ikke lett. skjønner at du er forvirra, men du kommer nok inn i det etterhvert. her er en annen fin side: www.min-mave.dk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå