Gå til innhold

November: Nå kan jeg slippe ut magen!

Anbefalte innlegg

Åh! Nå har jeg fått fortalt alle dem som jeg ville gi nyheten personlig om babyen som er på vei! Nå kan jeg endelig slippe ut magen og slutte å gruble over hvilke klær som skjuler magen (og ikke minst puppene) best!!

Nå kan alle bare prate og jeg kan juble ut til verden "JA, jeg er gravid!!"

Fortsetter under...

Høres herlig ut.

Jeg har ikke fortalt familie og venner ennå om nyheten. Er 12 + 2 på vei, og lengter etter å fortelle det nå. Selv om det ikke er uvanlig å vente til ca 12 uker eller bortimot 3 mnd før man forteller det, føler jeg at jeg lever litt på en løgn, spesielt i forhold til familien. Den situasjonen trives jeg ikke med. Spesielt etter som jeg for tiden er sykmeldt pga kvalme. Jeg har ikke fortalt foreldre/søsken om sykmeldingen, for jeg føler jeg har et forklaringsproblem der (jeg er da ikke syk...). Det føles feil å gi inntrykk av at jeg jobber når jeg ikke gjør det. Nei, jeg må vel se til å slippe bomben igjen. Det skal bli godt.

vi sa det til foreldrene våre i uke 8. det var herlig! å til søskene våre i uke 10. nå er jeg i uke 13, og har ikke sagt det til noen av barna i fam, de holder ikke tett så lett, så de får vite det når alle får vite det. vi skal si det til sånn alle, etter ultralydtimen på mandag, når vi vet at alt er i orden med beibisn. har ventet så lenge for vi ikke ville si noe i tilfelle noe er i veien, å vi må bryte. dette er tredje gangen jeg er gravid, å dette blir mitt første barn.. å brente barn skyr ilden.. litt forsiktig i begynnelsen...

Fra jeg tok testen og frem til uke 12 så nesten boblet jeg over av lykke og fortellerlyst. Jeg syns ukene gikk SÅÅÅ sakte. Jeg fortalte det til to venninner like etter at jeg tok testen, mens familien og resten av vennene måtte vente til uke 12. Nå som jeg har fått fortalt det til de viktigste, så er det bare morsomt å holde det hemmelig for resten av verden. Bl.a de på jobben. :)

Sist jeg var gravid sa jeg det ikke på jobben før i uke 16, for da var det noen som begynte å lure. Ennå er det ingen som har sagt noe. Jeg er 15+1 i dag. Det skal bli gøy å se hvor mange uker til jeg klarer å holde det hemmelig. Kanskje det går helt til jeg skal ha ferie 3. juni og vips, når jeg kommer tilbake 21. juni så er det umulig å ta feil av hvilken tilstand jeg befinner meg i. Jeg må nok legge til at vi går med vide klær på jobben, så det er ikke så lett å se noen mage der. "Verre" er det om finværet holder seg fremover, for jeg kan jo ikke dekke meg helt til på vei til og fra jobben heller. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...